بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
این شرکت که پیش از این در نماد "شتران" و در بازار فرابورس برای مقطعی به عنوان گران ترین سهم بازار سرمایه معروف بود، امروز با قیمت 3477 ریال و با تغییر مثبت ناچیز نسبت به قیمت پایانی خود در فرابورس از طریق حراج ناپیوسته به بورس منتقل شد.
کد خبر : ۱۷۰۲۹۳
نویسنده :
کیوان فر
شرکت پالایش نفت تهران طی معاملات امروز و در حالی که تنها 10 دقیقه به پایان ساعات کاری بازار سهام باقی مانده بود، روی تابلوی بورس گشایش یافت تا از فرابورس به بورس منتقل شود.

به گزارش بورس نیوز، این شرکت که پیش از این در نماد "شتران" و در بازار فرابورس برای مقطعی به عنوان گران ترین سهم بازار سرمایه معروف بود، امروز با قیمت 3477 ریال و با تغییر مثبت ناچیز نسبت به قیمت پایانی خود در فرابورس از طریق حراج ناپیوسته به بورس منتقل شد.

سهمی که به قیمت 7500 تومان طی مهر ماه سال 91 در فرابورس کشف قیمت شد و تا 10 هزار و 500 تومان هم رشد کرد و پس از بازگشت از تعدیل مثبت، به قیمت 77 هزار تومان رسید. قیمتی که برای همه فعالان بازار سرمایه رقمی نجومی و البته تاریخی محسوب می شود.

اما "شتران" پس از افزایش سرمایه به 12 هزار میلیارد ریال، امروز معاملات سهام خود را در بازار دوم بورس از سر گرفت.

شایان ذکر است "َشتران" در حالی پا به فرابورس گذاشته که هنوز گزارش عملکرد 6 ماهه خود را به بازار ارایه نکرده و نامه شفاف سازی آن همچنان بر پیش بینی های قبلی تأکید کرده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
ریزش این سهم خیلی ها را بیچاره کرد علی ایحال ارزش ذاتی این سهم باتوجه به هم گروهایش بیش از این میباشد یقینا با گران شدن روغن و......این سهم خریدنی برای میان مدت است. تجربی