بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به FATF که برای دولت و مجلسی‌ها اهمیت دارد و اما روسایی که در جلسات نیستند تا صوراسرافیل مدیری که از سیل به سکته افتاد.
کد خبر : ۱۹۰۱۷۰
عروس پر مدعی اما بدون جهاز/ وقتی عاقد به مجلس عقد نمی‌رود!
به گزارش بورس‌نیوز، زمانی که امروز آقای دلار، ساز خود را برای افزایش قیمت به کار گرفت، در نگاه عوامانه شاید کارت دعوت شومی که از سوی آمریکایی‌ها برای سپاه فرستاده شد را دلیل مهمی برای این ساز دلخراش می‌دانستند اما؛ نگاه واقع‌گرایانه از پس ابرها به‌این‌گونه است که دلیل شروع روند افزایشی دلار، قطعی شدن عدم تصویب FATF است.

عدم قطعیت را تنها می‌توان به دو دلیل خواند چراکه رئیس‌جمهور طی 4جلسه از برگزاری جلسات بررسی لوایح FATF اصلا قدم‌رنجه نکرده و رئیس مجلس نیز در دو جلسه از آن غایب بوده است. آنقدر اسامی غائبین به‌صورت زمخت در چشم می‌زند که دیگر حد ندارد.

در دومین دلیل نیز می‌توان اینگونه بیان کرد که تصویب لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم با توجه به قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی به معنای قطع حمایت و کمک مالی دولت ایران به سپاه خواهد بود که چنین چیزی غیر ممکن است.

«عروسی، بدون جهاز»
هشت بار خواستگار را به بهانه نبود جهاز برگرداندند نوبری است در حد وزارت نفت و بورس‌انرژی و سایر بستگان.

عرضه نفت پس از 6ماه آنقدر سر و صدا داشت که در ابتدا لبخندی برای دورزدن تحریم‌ها را بر لب نشاند اما رسم‌ورسوم‌های قدیمی از دل وزارتخانه پیر بیرون زد که خود ناصرالدین‌شاه نیز برای دختران سوگلی‌ چنین ادعاهایی نداشت.

ترس مدیریت تکنوکرات از بروزشدن و رقابت، کار را به جایی رسانده که هراس نخریدن شرکای نفتی کاملا تاثیر خود را بر بازار گذاشته و هوش سرمایه، به فکر جایگزینی این بازارها افتاده است.

به نظر می‌رسد این پیر فرسوده یا باید دختر خود را ترشی بیاندازد یا جهیزیه آن را طبق‌طبق روانه خانه دختر کرده و به فکر دختر جدیدی برای بزرگ‌کردن باشد.

«وعده‌ای از نوع رفع مسدودی»
شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در یک شفاف سازی اعلام کرد نماد معاملاتی «وساخت» ، «ثنوسا» ، «ثجوان» ، «ثنوین» ، «وثخوز» ، «وثنو» و یکی دیگر از زیرمجموعه‌های گروه ساختمان ایران  قابل نقل و انتقال نیست و تا تعیین تکلیف پرونده استراتوس متوقف خواهد ماند. 

طبق بررسی‌های پنج‌ونیم، این اتفاق به دلیل عدم بازپرداخت بدهی شرکت استراتوس (سهامدار تقریبا ۳۰ درصد از  سهم «وساخت») و شکایت طلبکار از این شرکت رخ داده است. 

با توجه به اینکه حجم دارایی مسدود شده بیش از بدهی استراتوس بوده و سهامداران این چند شرکت با این مسدودی دچار مشکل خواهند شد، «وساخت» پیگیر رفع این قضیه بوده و وکیل حقوقی شرکت در حال رفع مسدودی است.

«وعده سرخرمن به سیل زدگان»
با توجه به اینکه بخش عمده لوازم خانگی سیل‌زدگان از بین رفته، گفته‌شده به سیل‌زدگان لوازم‌خانگی با بهای تمام شده تحویل داده خواهد شد اما از آنجا که به سبب تحریم‌ها شرکت‌های لوازم‌خانگی در تامین برخی قطعات با کمبود مواجه هستند و بازار لوازم‌خانگی مشکلات عدیده‌ای دارد، تحقق این وعده در هاله‌ای از ابهام دارد اما نشنیده بگیرید تا مدیران لوازم خانگی این داستان را فهمیدند چنان داد و بیدادی کردند که صوراسرافیل نیز اینگونه در بوق خود نمی‌دمد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
فسرب با دلار 1000تومانی 10سال پیش افزایش سرمایه نداده تا الان که دلار این قیمت ؟؟؟تولید وفروش وصادرات این شرکت از نقره وسرب وروی را هم به حساب نیاوریم الان فسرب با این قیمت 800 اومانی درواقع 60تا 50 تومان قیمت خورده !!!!این انصاف ؟؟؟؟اقای مدیر عامل وهیت مدیره ودادستان بورس چه کار می کنید؟؟؟