بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
مدیر مالی شرکت گلتاش در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

اثر مثبت حذف ارز دولتی بر شرکت‌های شوینده / خوش‌بینی به رشد سودآوری «شگل»

در ۳ ماهه عملکرد مطلوبی داشتیم و گزارش سود ۳ ماهه نیز ظرف یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد. با این شرایط، نسبت به تحقق سود بالاتر از سود سال گذشته، خوشبین هستیم.
کد خبر : ۱۹۰۴۹۱
به گزارش بورس نیوز، شرکت گلتاش که اوایل اسفندماه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته را به ثبت رساند، در دوره ۳ ماهه منتهی به پایان اسفندماه، درآمد بیش از ۱۳۶ میلیارد تومانی محقق کرده که تقریبا ۱۹۷ درصد بیش از درآمد محقق شده مدت مشابه سال قبل است.

سروش نامدارپور مدیر مالی شرکت گلتاش در گفتگو با بورس نیوز در خصوص تاثیر حذف دولتی بر سودآوری «شگل» و صنعت شوینده بیان کرد: در صورت حذف ارز دولتی، بهای تمام شده محصولات شوینده افزایش خواهد یافت و به سبب این اتفاق، نرخ فروش محصولات هم افزایش خواهد یافت. بنابراین در این صورت با افزایش نرخ محصولات، افزایش بهای تمام شده را پوشش خواهیم داد و حاشیه سود شرکت تغییر نخواهد کرد.

وی افزود: البته با افزایش نرخ فروش، درآمد ریالی و به تبع آن سود ریالی هر سهم هم افزایش خواهد یافت و این اتفاق، احتمالا قیمت سهم را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این فعال صنعت شوینده در رابطه با تاثیر حذف ۴ صفر از واحد پول ملی گفت: حذف ۴ صفر از واحد پول ملی را اتفاق اثرگذاری برای صنعت شوینده نمی دانم.

نامدارپور در مورد پیش بینی وضعیت «شگل» اظهار داشت: در ۳ ماهه عملکرد مطلوبی داشتیم و گزارش سود ۳ ماهه نیز ظرف یکی دو روز آینده منتشر خواهد شد. با این شرایط، نسبت به تحقق سود بالاتر از سود سال گذشته، خوشبین هستیم.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
شرکت گلتاش که از ارز 4200 تومانی استفاده نمیکنه !!!! (ارز 4200 تومانی فقط به LAB داده می‌شه که گلتاش از اون استفاده نمی‌کنه)