بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «سواد مالی شخصی»

دیرمسئول انتشارات بورس گفت: در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از کتاب «سواد مالی شخصی» رونمایی شد که با استقبال خوب مخاطبان بازار سرمایه مواجه شده است.
کد خبر : ۱۹۰۹۳۰

به گزارش بورس نیوز، یاسر فلاح، درباره هفتمین حضور انتشارات بورس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: انتشارات بورس که انتشار کتاب با محوریتهای سواد مالی، حقوق در بازار سرمایه، فناوری اطلاعات در بازار سرمایه، مالی اسلامی و مالی عمومی را در اولویت قرار داده، در حال تبدیل به مرجع انتشار کتابهای مالی در سطح کشور و منطقه است.

وی افزود: ما در انتشارات بورس کتاب‌های دیگری را هم در زمینه حسابداری و حسابرسی در بازار سرمایه، اقتصاد مالی و همچنین موضوعات بینرشتهای مرتبط با بازار سرمایه به عنوان اولویت بعدی خود روانه بازار کرده‌ایم و امسال برای مراجعان به غرفه انتشارات بورس و فعالان و کارکنان بازار سرمایه ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته‌ایم.

مدیرمسئول انتشارات بورس به عملکرد این انتشارات اشاره و بیان کرد: انتشارات بورس با رای کمیته علمی جشنواره انتخاب کتاب و ناشر برتر سال ۱۳۹۴و بر اساس بررسی‌های میدانی، به دلیل انتخاب موضوعات بدیع و ارزشمند درحوزه نشر و عرضه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب تخصصی مالی در جشنواره انتخاب کتاب و ناشر برتر سال ۱۳۹۴ برگزیده شد.

فلاح خاطرنشان کرد: در پنجمین رویداد رونمایی، از کتاب‌های مختلفی از جمله کتاب «سواد مالی شخصی» رونمایی شد که با استقبال خوب مخاطبان بازار سرمایه مواجه شده است. همچنین در بخش فرهنگسازی، نشست‌هایی با تحلیلگران، نویسندگان برتر کتاب‌های بورسی و دیگر صاحبنظران این بازار برگزار می‌کنیم و با دانشگاه‌هایی مانند علامه طباطبایی و الزهرا همکاری‌های مشترکی در حال انجام است .

وی ادامه داد: انتشارات بورس بولتنها، فصلنامههای سازمان بورس، محصولات نرمافزاری مانند دی‌وی‌دی حاوی متن کتاب، کتاب گویا و فلش‌کارت هم عرضه می‌کند . علاوه بر این، مجموعه کندو با رویکرد آموزش، فرهنگسازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان را ایجاد کرده ایم.

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس گفت: گسترش فرهنگ سرمایهگذاری، ارتقای دانش و سواد مالی و ارتباط با کنشگران فعال در بازارهای مالی از جمله اهدافی است که در این حوزه دنبال می‌شود .


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد:

هدایت نقدینگی سرگردان در جامعه به کمک بازار سرمایه

رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک خاورمیانه گفت:

آثار مثبت مهاجرت پول به سمت بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس گفت:

عبور بازارسرمایه از الگوهای سنتی

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت:

افتتاح فضاهای علمی، سرمنشا آموزش‌های تخصصی در بازار سرمایه

ارسال نظر