بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
مدیرعامل سرمایه گذاری مدبران اقتصاد مطرح کرد:

تشویق سهامداران به استفاده از ابزارهای معاملاتی

مدیرعامل سرمایه گذاری مدبران اقتصاد گفت: اگر سهامداران به طور کامل با ابزارهای معاملاتی بازار سرمایه مثل ابزار اختیار فروش تبعی آشنایی داشته باشند می‌توانند از این فرصت چند روزه بازار سرمایه به بهترین نحو برای کسب سود بیشتر استفاده کنند.
کد خبر : ۱۹۱۳۸۵

به گزارش بورس نیوز، جواد عشقی نژاد، درباره اینکه می‌توان سهامداران را به استفاده از ابزارهای معاملاتی تشویق کرد، گفت: اگر سهامداران به طور کامل با ابزارهای معاملاتی بازار سرمایه مثل ابزار اختیار فروش تبعی آشنایی داشته باشند می‌توانند از این فرصت چند روزه بازار سرمایه به بهترین نحو برای کسب سود بیشتر استفاده کنند.

وی ادامه داد: بازار سرمایه بخشی از اقتصاد کلان بوده و به تنهایی نمی‌تواند موجب رونق اقتصادی شود. وقتی صحبت از رونق تولید می‌شود باید همه ابعاد اعم از بخش پولی، بخش صنعتی و نهادهای تصمیم‌گیرنده دست به دست هم داده و تفکرات هم‌راستایی را تعریف کنند تا به سمت رونق تولید گام برداریم که در این بین، نقش بازار سرمایه در تحقق این امر بسیار پررنگ است.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد درباره روند تأمین مالی از بازار سرمایه بیان کرد: بنگاه‌های اقتصادی ما هنوز هم روش‌های تأمین مالی سنتی که اغلب بانک‌محور هستند را ترجیح می‌دهند اما در این بین، باید گفت که بازار سرمایه ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای تأمین مالی دارد که می‌تواند مکمل بسیار خوبی برای بانک ها باشد.

عشقی نژاد درباره وضعیت بازار سرمایه در روزهای اخیر تصریح کرد: بازارگردان‌ها و حقوقی‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کردند و کاملا بر بازار اشراف دارند و در حال خرید سهام ارزنده هستند. حقوقی‌ها قدر موقعیت فعلی را به خوبی می‌دانند و قطعا نتیجه آن سودآوری سهامداران حقیقی‌شان خواهد بود. به همین دلیل، سهامداران حقیقی هم باید به هوش باشند و از این موقعیت به خوبی بهره ببرند.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد در پایان گفت: سهامداران حقیقی را به صبر بیشتر و استفاده از ابزارهای مناسب سرمایه‌گذاری دعوت می‌کنم. سهامداران حقیقی اگر با بازار و سهام و صنایع آشنایی کافی ندارند حتما از مسیر صندوق‌ها و روش‌های کمکی دیگر استفاده کنند و بدون آگاهی وارد بازار نشوند. آگاهی شرط اول موفقیت در بازار سهام است بنابراین آن دسته از سهامدارانی که وارد یک صنعت خاص شده اند نباید با ریزش موقتی، تصمیم به فروش سهم بگیرند. در بازار سهام باید صبور بود و دید بلند مدت داشت.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس مطرح کرد:

توجه به تامین مالی از محل اوراق مالی اسلامی

معاون تامین مالی شرکت تامین سرمایه بانک ملت مطرح کرد:

وجود روش‌های متنوع در تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه رقم خورد؛

تاثیر مثبت «ونوین»، «غسالم» و «دعبید»

ارسال نظر
نظرات بینندگان
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
سلام
اینکه حقوقی‌ها بازار را در دست گرفته و التهابات بازار را مدیریت کردند شکی نیست و قابل تقدیر .
امانکاتی هم هست که اگر الطفات فرمایید راه درست را برای سهامداران باز کرده و راه ناهموار را سد می‌نمایید.
ای بسا افرادی که بیسوادند ولی سواد مالیشان بالاست .
نکته اینجاست که در خرید انلاین مدرک گرایی لحاظ شده و برخی با مدارک جعلی اقدام به کسب کد اختصاصی انلاین نموده اند.
حال انکه داشتن یا نداشتن مدرک تحصیلی ضرری به جامعه وارد نمیکند که نکرده .
اماکسانیکه مقید به قانون هستند ضرر می‌کنند این یعنی اگر میخواهید موفق شوید قانون گریزباشید(تشویق به قانون گریزی)
قانون گزاران محترم بایداستثنائاتی برای توانمندان استثنائی قائل باشندتاهم عدالت رعایت شودهم قانون گریزی وبیقانونی رونق نگیرد.