بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌و‌نیم امروز نیم نگاهی دارد به ماجرای قیمت گذاری خودرو از زبان یکی از مسئولان و ...
کد خبر : ۱۹۱۶۵۸
کج فهمی بازار خودرو را بهم ریخت

به گزارش بورس نیوز، دارندگی و برازندگی یعنی همین؛ یکی از بنیانگذاران بانکی کشور که بزرگترین سدساز و راهساز کشور هم هست و گفته می شد کسی نمیداند چقدر ثروت دارد، ۳۰۰۰میلیارد تومان بدهی بانکی دارد. او از بانک خودش ۱۴۰۰ میلیارد تومان وام گرفته و ۱۳۶میلیون یورو بدهی معوق دارد. 
 نکته جالب تر آنکه پسر وی یعنی آقازاده جناب بانکدار نیز به جرم ۱۱۵میلیون دلار پولشویی، در آمریکا بازداشت شده است.

پدرخوانده‌ای از بالای برج میرداماد
وقتی خبری بدون اجازه پدرخوانده منتشر می‌شود، نتیجه‌ای به غیر از این ندارد؛ «تکذیب».
امروز خبری مبنی بر افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازها به سرعت پخش شد و ساعتی بعد، بلندگوهای میرداماد میکروفون به دست گرفتند که چرا بدون اجازه پدر خانواده گفتید، اصلا مقصر شیطنت رسانه‌ای، است؛ ما هیچ، ما سکوت.

«کج فهمی» بازار خودرو را بهم ریخت
گویا شورای رقابت که از خواب اصحاب‌کهف با نوشداروی مجلسی‌ها بیرون آمدند، امروز نیز استخاره کرده و گفتند که برداشت نادرست یکی از وزیران از یک ابلاغیه، جاده مخصوص را به آتش کشیده و اساسا قیمت‌گذاری بر مبنای ۵ درصد زیر قیمت حاشیه بازار، اشتباه بوده است. 
سوالی پیش می‌آید، دوست عزیز عضو شورا، شمایی که مدتی مسئولیت داشتید حتی به صورت مجازی، هنگام افزایش قیمت‌ها در کدام غار مخفی بودید که حالا آفتاب به تن شریف خورده و بیرون آمدید! حال اگر تایید نظر ایشان را داشته باشیم، باید پرسید چرا چند ماه پیش این موارد مطرح نشد؟ دادگاهی شدن داماد وزیر مذکور، جرات شما را در انتقاد زیاد کرده است؟ نکند این اظهار نظر دیرهنگام به خاطر این بوده که جنابعالی هم از نابسامانی بازار خودرو منفعت می‌بردید؟

کرشمه بس است؛ کاروانی از شتر در راه است
آنقدر قیمت گوشت و مرغ را بالا و پایین کردند که آقایون در اقدامی غافلگیرکننده تصمیم به حمایت از پرورش شتر و واردات ۱۰هزار نفر شتر گرفتند. 
هنوز در خاطرمان هست کلاس دوم ابتدایی و درس شتر حیوان صبوری است و... دیگر وقت آن رسیده که به مرغ و خروس ها بگوییم کرشمه بس است، کنار بروید که کاروانی از شتر وارد می شود. البته پرورش شتر مزیت دیگری هم دارد؛ هر چه شتر ارزان تر، مبلغ دیه کمتر!

سریال افزایش قیمت، قسمت هزار و یکم
افزایش قیمت ها به صنعت تایر هم سرایت کرد و ظاهرا لاستیک سازان هم دنبال افزایش نرخ حداقل ۳۶ درصدی محصولات هستند. جالب تر اینکه این بار هم دلیل افزایش نرخ همان موجود ملعون و مرموز همیشگی است؛ دلال!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
ع.ص.ه. فرزند مالک شرکت ساختمانی استراتوس که در روابط تنگاتنگ مفسدانه در امریکا به جرم دور زدن تحریمها در زندان بسر میبرد. از این انگل زاده ها زیاد داریم