بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
نماینده مدیرعامل ایران خودرو مطرح کرد:

کارگروه‌هاي ويژه‌اي براي همكاري در ایران خودرو

کارگروه‌هاي ويژه‌اي براي هم‌افزايي و همكاري در تمامي زمينه‌هاي تامين، برنامه‌ريزي و شركت‌هاي قطعه‌ساز تشكيل شده است.
کد خبر : ۱۹۲۴۰۹

به گزارش بورس نیوز، علیرضا بخت‌آزما اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل افزايش تقاضا در بازار خودرو و ضرورت تامين نياز مشتريان از سويي و ايجاد گردش نقدينگي در زنجيره توليد خودرو از سويي ديگر، با دستور مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تمامي گروه‌هاي تامين، توليد، برنامه ريزي و سازندگان، بر تجاري‌سازي خودروهاي ناقص و تحويل به مشتريان تمركز كرده‌اند.

وی درباره مشكلات تحميلي ايجاد شده به دليل تحريم‌هاي ظالمانه بیان کرد: در شرایط کنونی سازندگان نيز با شرايط جديد منطبق شده و با تمهيداتي كه انديشيده شد، زنجيره تامين درحال بازگشت به شرايط عادي است.

نماينده تام الاختيار مديرعامل ايران خودرو ادامه داد: كارگروه‌هاي ويژه‌اي براي هم‌افزايي و همكاري در تمامي زمينه‌هاي تامين، برنامه‌ريزي و شركت‌هاي قطعه‌ساز تشكيل شده است. در روزهاي تعطيل خردادماه كاركنان در واحدهاي مرتبط به صورت سه شيفت در محل كار حاضر و توانستند عدد تجاري‌سازي خودروهاي ناقص را به بيش از 16 هزار دستگاه خودرو افزايش دهند.

بخت آزما تصريح كرد: در روز عيد سعيد فطر تعداد دوهزار و 500 دستگاه خودرو تكميل و تحويل مشتريان داده شده است.

وی تاکید کرد: به مشتريان اطمينان مي‌دهيم كه با برنامه‌ريزي منسجم، قطعات تامين و بر روي خودروها نصب شده و فرآيند تجاري‌سازي بدون هرگونه تخطي از استانداردهاي كيفي انجام شده است.

نماينده مديرعامل ايران خودرو خاطرنشان كرد: هيچ توليدي خارج از فرآيند و چارچوب استاندارد كيفيت اجازه تجاري‌سازي ندارد.

بخت آزما ادامه داد: به حداقل رساندن توليد خودروي ناقص را از اهداف تعيين شده بوده و با تثبيت تجاري‌سازي روزانه دوهزار دستگاه، در هفته‌هاي آينده تيراژ تكميل، تجاري‌سازي و تحويل خودرو را روزانه به دوهزار و 500 دستگاه و در نهايت 3 هزار دستگاه خواهيم رساند. خودروهاي كف كارخانه در زمان مناسب و با كيفيت مطلوبي به دست مشتريان خواهد رسيد.

وی افزود: در شرایط کنونی روند تكميل خودروهاي ناقص به صورت مداوم از سوي مديرعامل گروه پايش و تمامي تيم‌هاي عملياتي و اجرايي موظف به پاسخگويي هستند.

نماینده مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو بیان کرد:‌ سازنده‌ها نيز همدل و همراه با ايران خودرو درحال تامين قطعه هستند و با آغاز تزريق نقدينگي، چرخه تامين به شرايط بهتري بازگشته است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از سوی ایران خودرو انجام می شود؛

تحویل روزانه بیش از 1000 دستگاه خودرو

مدیر طراحی، مهندسی و ساخت برق و الکترونیک:

هدف سطح تامين تجهيزات برقي در سال جاري 45 درصد است

ارسال نظر