بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
در صورت های مالی میان دوره ای سه ماهه منتهی به خرداد سال جاری رخ داد؛

سود انباشته پایان دوره بیش از ۴۳۷میلیارد ریالی «ودی»

شرکت بیمه دی در دوره ۳ماهه ابتدای سال جاری سود انباشته پایان دوره را ۴۳۷میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال اعلام کرد.
کد خبر : ۱۹۴۴۶۶
به گزارش بورس نیوز، شرکت بیمه دی در اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم ۱۳۴ریال است.

این شرکت درآمد حق بیمه را در دوره مورد گزارش ۷هزار و ۶۲۶میلیارد ریال، سود عملیاتی را ۳۳۴میلیارد ریال و سود خالص را ۳۳۴میلیارد ریال منتشر کرده است. همچنین در دوره ۳ماهه ابتدای سال جاری سود انباشته پایان دوره را ۴۳۷میلیارد و ۱۷۲میلیون ریال اعلام کرد.

در گزارش منتشر شده این شرکت خسارت پرداختی ۴هزار و ۶۱۵میلیارد ریال و ذخیره فنی ۴۸۵میلیارد و ۹۲۲میلیون ریال درج شده است. از سوی دیگر طی برآورد و پیش بینی‌هایی که برای ۹ماهه باقی مانده سال مالی دارد خسارت پرداختی را ۲۲هزار و ۲۲۷میلیارد ریال و ذخایر فنی را ۲۵۱میلیارد و ۸۸۲میلیون ریال منظور شده است.

«ودی» در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی خود درخصوص سرمایه‌گذاری‌ها اعلام کرده است که از سبد‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس به منظور افزایش بازدهی و توزیع ریسک سرمایه‌گذاری و منابع استفاده می‌کند. همچنین قصد دارد ضریب ترکیبی مناسب در همه رشته‌ها را حفظ کند و رشته‌های زیان‌ده را کنترل کند. علاوه براین «ودی» در نظر دارد بیمه‌های زندگی (خرده‌فروشی بیمه‌های زندگی) را به منظور توسعه منابع سرمایه‌گذاری پایدار و کسب بازدهی مناسب توسعه دهد.

از سوی دیگر این شرکت در توضیحات منتشر شده خود به درآمد (هزینه)‌های غیر بیمه‌ای و وضعیت ارزی اشاره دارد که اعلام کرده است نرخ‌های ارز مورد استفاده جهت تسعیر باعنایت به اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران که دلار با نرخ ۱۱۰هزار و ۱۹۹ریال و یورور با نرخ ۱۲۴هزار و ۲۲۲ریال است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عبور این بیمه‌ای از عملکرد ۹۷؛

تغییر استراتژی در "ودی" جواب داد

تغییر پرتفوی بیمه‌ای شرکت در دستور کار مدیران نشست؛

صدور ۳۶میلیاردی بیمه‌نامه "ودی" در مهرماه

نگاهی به وضعیت و عملکرد بیمه دی؛

حاشیه سود بالا و رشد سودآوری که بیمه شد

سود ۱۳۴ریالی به حساب این شرکت بیمه‌ای نشست؛

رشد ۵۸درصدی سودآوری شرکت / افزایش ۷۲درصدی حق بیمه صادره شرکت

ارسال نظر