بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

شاخص ۳۱۵ هزارتایی، کف مستحکم بازارسرمایه

پیش بینی می‌شود که بازار با اصلاح مواجه شود و اگر شاخص بتواند کف خود را روی شاخص ۳۱۵ هزار واحد مستحکم کند دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت. 
کد خبر : ۱۹۷۷۱۵
 
با ایستادگی شاخص بر ۳۱۵ هزار واحد، جایی برای نگرانی وجود ندارد
 
علی مولایی مدیرعامل کارگزاری آریا نوین در ارزیابی بازار روز جاری به خبرنگار بورس نیوز گفت: به نظر می‌رسد سه هزار واحد رشد در ابتدای بازار هیجانی بیش نبوده و شاهد بازاری کم حجم، اما مثبت بودیم و فشار فروش روی بازار محسوس بود. 
 
بازار با اصلاح مواجه می شود
وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که بازار با اصلاح مواجه شود و اگر شاخص بتواند کف خود را روی شاخص ۳۱۵ هزار واحد مستحکم کند دیگر جای نگرانی وجود نخواهد داشت. 
 
 
با ایستادگی شاخص بر ۳۱۵ هزار واحد، جایی برای نگرانی وجود ندارد
 
ورود نقدینگی مشهود است
این کارشناس بازار سرمایه به مشهود بودن ورود نقدینگی به بازار اشاره داشت و افزود: افرادی به کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند که بالغ بر چند میلیارد موجودی دارند و به نظر می‌رسد قیمت سهم‌ها باید اصلاح شود تا به جذابیت‌های مجدد بازار نمایان شود.
 
وی افزود: منتظر هستیم تا سهم‌هایی که رشد کرده اند مقداری اصلاح قیمت داشته باشند تا حجم نقدینگی جدید در قیمت‌هایی مناسب و معقول به بازار ورود کند. 
 
روندی مثبت در انتظار بازار
مولایی در پایان عنوان کرد: نگرانی بابت روند فعالیت بازار احساس نمی‌شود و اتفاقات خوبی در راه است و به صورت کلی روندی مثبت برای بازار پیش بینی می‌شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
وقتی رفتار غیر کارشناسانه و دستورات فاقد ارزش باعث زیان مردم و موج عظیم نارضایتی بشود باید شاهد ریزش عمیق سهمها در تمام بازارها باشیم. مسئولان باید زمینه ساز اعتماد در بین آحاد مردم باشند نه اینکه با دروغ پردازی روبروی مردم بایستند و سرمایه و زندگی شان را تباه کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
عجیب سهم شناور فسرب یعنی 30 درصدشناورش تقریباًیک بار تو این رنج 2400 تا 2800 کامل چرخید ه ؟؟؟این یعنی چی ؟؟؟!!!!