بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
شرکت ویتانا اعلام کرد که شرکت جهت تامین سرمایه ثابت برای طرح‌های توسعه و سرمایه در گردش در حال مذاکره با بانک‌های مختلف جهت دریافت تسهیلات است.
کد خبر : ۱۹۸۶۷۷

مذاکره «غویتا» با بانک ها جهت دریافت تسهیلات

به گزارش بورس نیوز، شرکت ویتانا در اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۶۲۱ریال محقق کرده است.

سود عملیاتی این شرکت در دوره مورد گزارش ۴۱۵میلیارد ریال اعلام شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۲درصد افزایش یافته است. همچنین سود خالص آن با رشد ۱۲۰درصدی به مبلغ ۳۷۲میلیارد ریال و سود انباشته با رشد ۶درصدی به مبلغ ۳۸۰میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرد که شرکت جهت تامین سرمایه ثابت برای طرح‌های توسعه و سرمایه در گردش در حال مذاکره با بانک‌های مختلف جهت دریافت تسهیلات است.

از سوی دیگر در برآوردی که این شرکت از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی دارد اعلام کرد که در سال مالی جدید شرکت در حال پیگیری دریافت تسهیلات از بانک‌ها جهت پیشبرد اهداف خود بوده که این مهم قطعا در سال جاری اتفاق خواهد افتاد و میزان هزینه مالی این وام‌ها رشد قابل توجهی نسبت به سال مالی قبل خواهد داشت.

علاوه بر این برنامه شرکت همچنان مدیریت بر هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در جهت بهبود شرایط و تحقق و سودآوری در سال‌های آتی است؛ بنابراین در خصوص تمرکز ویژه بر تولید محصولات با برند‌های جدید جهت ایجاد بستر مناسب برای کسب سهم بیشتر بازار و کاهش هزینه‌ها است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر