بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
حجم فروش شرکت به ۳میلیارد و ۸۸میلیون و ۷۴۷هزار و ۹۳۰عدد انواع محصولات و به مبلغ ۴۳۷میلیارد و ۱۱۷میلیون ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۰۰۰۶۱

حجم فروش

به گزارش بورس نیوز، شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران گزارش ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۵۳۱ریال اعلام کرد که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۹۱درصد افزایش یافته و در مقایسه با گزارش ۳ماهه که سود هرسهم ۲۱۵ریال بوده رشد بیش از ۱۰۰درصدی را ثبت کرده است.

این شرکت سود عملیاتی دوره مورد گزارش را مبلغ ۱۵۳میلیارد ریال، سود خالص را ۱۰۶میلیارد ریال و سود انباشته را مبلغ ۱۳۹میلیارد ریال اعلام کرد.

"دکپسول" در ۶ماه فعالیت خود اعلام کرده که حجم فروش شرکت به ۳میلیارد و ۸۸میلیون و ۷۴۷هزار و ۹۳۰عدد انواع محصولات و به مبلغ ۴۳۷میلیارد و ۱۱۷میلیون ریال رسیده است. همچنین برای نیمه دوم سال مالی پیش‌بینی کرده که حجم فروش به میلیارد و ۵۱۱میلیون و ۲۵۲هزار و ۷۰عدد و به مبلغ ۳۱۹میلیارد و ۹۷۱میلیون ریال برسد.

در گزارش منتشر شده اهداف و برنامه‌های راهبردی این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام شد. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و تصمیم بر افزایش سطح موجودی‌ها نیاز شرکت به تامین مالی از بانک‌ها افزایش یافته در نتیجه پیش بینی می‌شود هزینه هالی مالی شرکت برای سال مالی ۱۳۹۸ افزایش داشته باشد.

"دکپسول" با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و تصمیم بر افزایش سطح موجودی‌ها نیاز شرکت به تامین مالی از بانک‌ها افزایش یافته در نتیجه پیش بینی کرده است که هزینه‌های مالی شرکت برای سال مالی ۱۳۹۸ افزایش خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
به سرمایه
با حضورسهامداران در مجمع شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران؛

به سرمایه "دکپسول" ۵۰ درصد افزوده شد

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران خبر داد؛

"دکپسول" در اندیشه افزایش نقدینگی

آمار روبه‌رشد این پوکه‌ساز ادامه دارد؛

رشد نرخ روی پوکه‌های "دکپسول"

از سوی شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران؛

هیات مدیره جدید "دکپسول" انتخاب شد

ارسال نظر