بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

شرایط انقباضی به "بورس" می‌رسد!

با وجود ریسک سیستماتیک و تصویب بودجه سال ۹۹ شرایطی انقباضی را در پیش خواهیم داشت که خود عاملی بازدارنده برای ورود سرمایه‌های جدیدتر و بیشتر به بازار خواهد بود.
کد خبر : ۲۰۰۰۶۳

شرایط انقباضی به

وحید حسن‌پور دبیر، مدیرعامل کارگزاری صبا تامین با نگاهی به معاملات امروز بازارسرمایه در گفت و گو با بورس‌نیوز اظهار کرد: در گریزی به بازارسرمایه می‌توان به این موضوع رسید که "بورس" در حال خروج از حالت "منفی غالب" است و عواملی مانند اخبار تجدید ارزیابی یا بهبود متغیرهای بنیادی اثرگذار بر سود شرکت‌ها، عاملی در جهت جذب سرمایه‌گذاران به سمت این سهام و رشد ملایم بازار خواهد شد.
 
این کارشناس بازارسرمایه با اشاره به بازار‌های رقیب ادامه داد: در این شرایط میزان جذابیت بازار‌های رقیب به اندازه‌ای نیست که سرمایه‌گذار را از "بورس" دور کند و نهایتا سرمایه‌گذاران سرمایه خود را به اوراق یا صندوق‌های درآمد ثابت تبدیل خواهند کرد؛ چشم انداز ریسک و بازده بازارهای رقیب که عاملی برای تصمیم گیری سرمایه‌گذاران است به سمت بازار سهام میل می‌کند.

حسن پور گفت: البته باید به این نکته نیز توجه داشت که ریسک های سیستماتیک اقتصاد و سیاست های انقباضی بودجه سال ۹۹  عاملی بازدارنده برای ورود سرمایه‌های جدیدتر و بیشتر به بازار خواهد بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

افزایش بی اعتمادی سهامدار/ بانکی‌ها و کمترین تاثیر از دلار

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط؛

"تجربه ایرانیان" بیشترین ارزش ازآن خود کرد

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

انتخاب غلط سرمایه‌گذاران جدید

عضو هیات مدیره کانون کارگزاران در گفتگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

"مثلث رشد" برای استارت مجدد شاخص

ارسال نظر