بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران:

شرکت گاز برای زمستان آماده است

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران گفت: افزون بر ۳۰۵ توربوکمپرسور و ۸۴ ایستگاه تقویت فشار گاز، در حال حاضر ۳۷ هزار و ۱۶۹ کیلومتر خط لوله بهره‌برداری‌شده مهیا هستند تا ظرفیت گاز تعریف‌شده را انتقال دهند و زمستانی آرام را برای هموطنان در گوشه و کنار کشور فراهم کنند.
کد خبر : ۲۰۰۴۵۵

شرکت گاز برای زمستان آماده است

به گزارش بورس نیوز، سعید توکلی درخصوص فعالیت‌های انجام شده در مسیر اجرای تعمیرات اساسی و آمادگی انتقال پاک، پایدار، ایمن و بهره‌ور گاز اظهار کرد: افزون بر انجام تعمیراتی که از سال گذشته تعریف شده بود، بعضی از اقدام‌های تعمیراتی دیگر به سبب وقوع برخی حوادث مانند سیلاب فروردین‌ماه امسال، به صورت اضطراری انجام شد.

وی افزود: پرونده تعمیرات اساسی سال ۹۸ شبکه انتقال گاز ایران بسته شده و با تلاش و پیگیری کارکنان مناطق عملیات انتقال گاز، همه برنامه‌ها به‌موقع انجام شد و ما درحال حاضر برای گذراندن زمستان آماده‌ایم.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ادامه داد: افزون بر ۳۰۵ توربوکمپرسور و ۸۴ ایستگاه تقویت فشار گاز، در حال حاضر ۳۷ هزار و ۱۶۹ کیلومتر خط لوله بهره‌برداری‌شده مهیا هستند تا ظرفیت گاز تعریف‌شده را انتقال دهند و زمستانی آرام را برای هموطنان در گوشه و کنار کشور فراهم کنند.

توکلی گفت: افزایش قابل توجه میزان تعمیرات اساسی به لحاظ کمیت و کیفیت با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست. امسال نه تنها همه آثار ناشی از تشدید تحریم‌ها با تکیه بر توان متخصصان مستعد داخلی، شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش خصوصی خنثی شد و برنامه‌های تعمیراتی به ثمر نشست، بلکه حتی تعمیراتی که در برنامه بلندمدت شرکت بود نیز به پایان رسیده و ناوگان انتقال گاز برای ورود به فصل زمستان مهیا و تجهیز شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

اجرای 22 پروژه زیربنایی در صنعت گاز

برای گازرسانی به فاز ۶ و ۷ بندرعباس در نظر گرفته شده است؛

۶۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه گازرسانی بندرعباس

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:

۳۱ هزار مشترک جدید گاز خراسان رضوی جذب شدند

ارسال نظر