بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
احترام به مشتری یا ...

جای‌خالی سرب در "فزرین" لمس شد

نگاهی به آمار فروش ماهانه "فزرین" حاکی از نوسان بالا دارد و در برخی مواقع حتی عودت یکی از محصولات اصلی را دربرداشته است.
کد خبر : ۲۰۱۵۹۲

جای‌خالی سرب در

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت "زرین معدن آسیا" در نیمه نخست سال جاری ۱۷۷ میلیارد ریال سود خالص کسب کرد و ۵ درصد کمتر از مدت مشابه سال گذشته است.

در آخرین معامله‌ای که این سهم تجربه کرد نوسان قیمتی ۱۰.۰۴۳ ریالی بود.

این شرکت در ۷ ماه گذشته از سال جاری به درآمد ۷۶۳ میلیارد ریالی دست یافت که نسبت به عملکرد ۷ ماهه سال گذشته رشد ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد. البته باید توجه داشت که این رشد تنها بابت افزایش ریالی نرخ فروش محصولات بوده؛ چرا که مقدار فروش با افت قابل توجه ۳۴ درصدی همراه شده است.

جای‌خالی سرب در

نگاهی به آمار فروش ماهانه "فزرین" حاکی از نوسان بالا دارد؛ هر چند که فروش مهر ماه سال ۹۸ کمتر از مهر سال ۹۷ بود اما؛ جهش بلند درآمدزایی در ماه‌های قبل از آن، اجازه عقبگرد به این شرکت را نداد.

گزارش آبان ماه این شرکت حکایت از آن دارد که بر اساس درخواست شرکت خریدار، کنسانتره سرب فروش رفته در شهریورماه، در ماه آبان عودت شد.

با توجه به سه محصول عمده تولید این شرکت، یعنی "کنسانتره روی"، "کنسانتره سرب" و "کانه آرائی هوی مدیا" میزان فروش ۱۵ میلیاردی را به ثبت رسانده و مجموع تولید ۸ ماهه این شرکت، ۸۶ میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومانی را کسب کرده است.

بر اساس این گزارش، این معدنی در بخش کنسانتره روی با تولید ۳،۸۲۷ تن و با نرخ فروش ۲۶،۹۶۲،۶۱۵ ریال از خود برجای گذاشت ضمن آنکه کانه آرائی هوی مدیا نیز با تولید ۳،۲۷۰ تنی، نرخ فروش ۶۷۸،۲۸۷ ریالی را ثبت کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نرخ‌هایی که قیمت بالای سهم را توجیه نمی‌کند؛

کاهش نرخ‌های "فزرین"

بارگیری کامیون‌های این معدنی روی روال افتاد؛

فروش چشمگیر "فزرین" برای دومین ماه متوالی

سهامداران نگران درآمد‌ها شدند؛

خطر زیرگوش "فزرین"

ارسال نظر