بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
بارگیری کامیون‌های این معدنی روی روال افتاد؛

فروش چشمگیر "فزرین" برای دومین ماه متوالی

افزایش محسوس و بیش از ۴.۵درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با آبان ماه و همچنن تکرار این نرخ در دومین ماه متوالی تا حدودی نگرانی سهامداران از درآمد‌های شناسایی شده این شرکت را مرتفع کرده است.
کد خبر : ۲۰۴۳۶۵

فروش چشمگیر

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از گزارش ۶ماهه ناامیدکننده فزرین و اعلام سود خالصی کمتر از سود مدت مشایه سال قبل و همچنین افت قیمت بیش از ۵۰ درصدی کنستانتره روی این شرکت در شهریور ماه و در حدود ۱۲ درصدی مهر ماه، حالا برای دومین ماه متوالی شاهد گزارش عملکرد ماهیانه‌ای مناسب و رشد نرخ‌های فروش این شرکت در آذر ماه هستیم.

به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از نوسانات نرخ‌های فروش این شرکت مربوط به عیار کنستانتره‌های فروش رفته در ماه‌های اخیر است.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود افزایش محسوس و بیش از ۴.۵ درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با آبان ماه سال جاری و همچنن تکرار این نرخ در دومین ماه متوالی تا حدودی نگرانی سهامداران از درآمد‌های شناسایی شده این شرکت را مرتفع کرده است.

در مجموع این شرکت در پایان ۹ ماهه سال مالی ۱۳۹۸، بیش از ۱.۱۳۸ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش را ثبت کرده که در مقایسه با فروش ۹ ماهه سال مالی قبل از رشد چشمگیری را نشان نمی‌دهد.

فروش چشمگیر

اما آنچه در گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت جلب توجه می‌کند فروش ۴۹۸ تن کنستانتره سرب بوده به طوری که این اولین محموله فروخته شده این شرکت در سال جاری است. این تناژ فروش به نرخ تنی ۱۵۸ میلیون ریال منجر به تحقق درآمدی ۷۸.۷ میلیارد ریالی در ماه جاری شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر