بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
ثبت نام در جشنواره وب وموبایل ایران برای آخرین بار تمدید شد.
کد خبر : ۲۰۱۷۵۸
 
تمدید زمان ثبت نام در جشنواره وب و موبایل ایران
 
به گزارش بورس نیوز، ثبت نام در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، برای آخرین بار و فقط تا ۱۵ آذر ماه تمدید شد .

 با توجه به مشکلات بوجود آمده و اشکالات فنی برای دسترسی به سایت جشنواره وب و موبایل ایران، طی۲ هفته اخیر و درخواست بسیاری از کسب و کار، دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران برای آخرین بار زمان ثبت نام را تمدید کرد.

با توجه به پایان زمان ثبت نام در تاریخ ۱۵ آذر ماه، داوری مرحله اول از تاریخ ۱۶ آبان ماه آغاز خواهد شد و تمام افرادی که سایت و یا اپلیکیشن ثبت شده در جشنواره وب و موبایل ایران داشته باشند مثل هر سال میتوانند با ورود به پنل داوری در مرحله اول داوری شرکت کرده و در انتخاب سایت‌های برتر سال ۹۸ مشارکت داشته باشند.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد. این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی کرده و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی

"قطع اینترنت" خنجری بر کسب‌وکار آنلاین

هم‌بنیانگذار دیجی‌کالا در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

دیجی‌کالا و شاید "بورس"

جشنواره وب‌وموبایل به قزوین رسید؛

شکایتی برای استارتاپ‌های حمل و نقل

ارسال نظر