بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

غفلت بازار از برخی سهم‌های سودده

در حوزه فلزات و برخی شرکت‌های پالایشگاهی و پتروشیمی سهم‌هایی وجود دارند که رشد یا متناسب با EPS خود افزایش سود نداشته اند.
کد خبر : ۲۰۲۰۱۶
غفلت بازار از برخی سهم‌های سودده
 
 
حامد فلاح، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اقتصاد شهر در بررسی بازار سرمایه طی روز جاری به بورس نیوز گفت: به طور کلی بازار روندی مثبت را در پیش گرفته و از هیجانات آن کاسته شده است. شاخص نیز با نوسان همراه بود و حجم معاملات افزایش یافت.

این کارشناس بازار سرمایه به وجود سهم‌های خوبی که بورس از آن‌ها غافل مانده اشاره داشت و افزود: در حوزه "فلزات "و برخی شرکت‌های "پالایشگاهی" و "پتروشیمی "سهم‌هایی وجود دارند که رشد یا متناسب با EPS خود افزایش سود نداشته اند.

وی موضوع "بودجه" را یکی از نگرانی‌های بازار سرمایه این روز‌ها عنوان کرد و گفت:برخی عدد‌ها منتشر شده، اما نگرانی‌ها بخصوص در حوزه انرژی، سوخت و معافیت‌های مالیاتی به چشم می‌خورد که با جمع بندی انتظار اتفاق بدی در بازار سرمایه وجود ندارد. همچنین بحث معافیت‌های مالیاتی نیز در دست بررسی است.

فلاح بهترین راه سرمایه گذاری افراد غیر متخصص را صندوق‌های سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: این صندوق‌ها و سبد‌های اقتصادی در بلند مدت و با مدیریت پرتفو حرفه‌ای بهترین عملکرد را در این حوزه دارا هستند.

این کارشناس بازار سرمایه در پایان اظهار داشت: افراد غیر حرفه‌ای و غیر متخصص از معاملات شخصی پرهیز کرده و مطمئن باشند در بلند مدت و در زمان حداقل یکسال به بازدهی خواهند رسید.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

امکان افزایش یک واحد P/E بازار تا پایان سال

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

"تورم" تجربه نشده در انتظار "بورس"

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

ریسکی به نام "ترس معافیت مالیاتی" در "بورس"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی رضایی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
فاما جز سهم های رشد نکرده و سدده است