بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
حق بیمه صادره به بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال رسید؛

رشد قابل ملاحظه صدور بیمه نامه توسط "ومعلم"

صدور بیمه‌نامه‌های درمان که افزایش ۲۰۰ درصدی را نسبت به ۹ ماهه سال ۹۷ داشته اند، بیشترین نقش را در رشد حق بیمه‌های صادره توسط این شرکت دارند.
کد خبر : ۲۰۴۳۶۰

حق بیمه صادره ۹ ماهه شرکت به بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت بیمه معلم در آذرماه سال جاری عملکرد مثبتی داشته و با صدور بیش از ۳.۱۶۶ میلیارد ریال بیمه‌نامه (شامل حق بیمه‌های صادره اتکایی قبولی)، جمع مبلغ صدور بیمه‌نامه‌های خود را در دوره ۹ ماهه سال جاری به بیش از ۱۷ هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال رساند.

در جدول زیر روند صدور حق بیمه توسط این شرکت طی ۹ ماه اخیر ارائه شده است. همان گونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود در آذر ماه سال جاری شاهد رشد جالب توجه حق بیمه صادره توسط بیمه معلم هستیم.

ترکیب رشته‌های بیمه‌ای که این شرکت در آن فعالیت دارد شامل بخش‌های بیمه درمان، بیمه شخص ثالث، بیمه زندگی (شامل بیمه‌های زندگی اندوخته دار و غیراندوخته دار) و همچنین بیمه کشتی است. سایر رشته‌های بیمه‌ای سهم اندکی در ترکیب پرتفوی بیمه‌ای این شرکت دارند. همچنین با توجه به ترکیب صدور بیمه‌نامه ذکر شده، سهم خسارت‌های پرداختی نیز در رشته‌های درمان، ثالث، کشتی و زندگی بیشترین نسبت پرداخت خسارت را به خود اختصاص داده است.

حق بیمه صادره ۹ ماهه شرکت به بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال رسید

در دو جدول زیر ترکیب حق بیمه‌های صادره و همچنین خسارت‌های پرداختی این شرکت در دوره ۹ ماهه سال جاری و همچنین مقایسه آن با دوره ۹ ماهه سال قبل ارائه شده است.

حق بیمه صادره ۹ ماهه شرکت به بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال رسید

همان گونه که در جدول نیز مشخص است حق بیمه‌های صادره شرکت در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۰ درصد افزایش را داشته و صدور بیمه‌نامه‌های درمان که افزایش ۲۰۰ درصدی را نسبت به ۹ ماهه سال ۹۷ داشته اند، بیشترین نقش را در رشد حق بیمه‌های صادره توسط این شرکت دارند.

حق بیمه صادره ۹ ماهه شرکت به بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال رسید

اشتراک گذاری :
ارسال نظر