بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
مدیرعامل استارتاپ استودیو اوبن اُریجین در گفتگو با بورس نیوز: 

تمرکز سرمایه از پایتخت برداشته شود

تمرکز اقتصادی و جریان سرمایه از دغدغه‌های این حوزه بوده و تمام تمرکز بر پایتخت گذاشته شدهبنابراین برای خرد کردن این جریان و اختصاص به مراکز استانی باید تمهیداتی صورت گیرد.
کد خبر : ۲۰۵۸۲۲
 
تمرکز سرمایه از پایتخت برداشته شود
 
کامیار راد، مدیرعامل استارتاپ استودیو اوبن اُریجین (Oben Origin) در معرفی حوزه فعالیت خود به خبرنگار بورس‌نیوز گفت: رسالت این شرکت کمک به طراحی در کسب‌و‌کار‌ها و حوزه‌هایی همچون فین‌تک، کشاورزی، غذا و سلامت است.
 
وی ادامه داد: همچنین همکاری‌های زیادی با استارتاپ‌های مختلف جهت تولید محصولات با دسترسی راحت برای کاربران، مارکتینگ و برندینگ نیز صورت گرفته است.

این فعال حوزه استارتاپ در خصوص مشکلات موجود در اکوسیستم استان مازندران عنوان کرد: تمرکز اقتصادی و جریان سرمایه از دغدغه‌های این حوزه بوده و تمام تمرکز بر پایتخت گذاشته شده بنابراین برای خرد کردن این جریان و اختصاص به مراکز استانی باید تمهیداتی صورت گیرد. 

وی همچنین به وجود استعداد‌های زیاد در این استان اشاره کرد و گفت: امکانات موجود فضای رشد و پرورش این استعداد‌ها را پاسخگو نبوده و سرمایه گذاری نیز هنوز در فضای سنتی اتفاق می‌افتد بنابراین لازم است زیرساخت‌ها و پایه‌های اصلی این اکوسیستم بررسی شود. 

مدیرعامل استارتاپ استودیو اوبن اُریجین در خصوص نقش دولت در فراهم سازی زیرساخت‌ها عنوان کرد: لازم است ارگان‌های دولتی به اختصاص ردیف بودجه پرداخته و در روند تسهیل اخذ مجوز‌ها و معافیت‌های مالیاتی اقداماتی انجام دهند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بنیانگذار استودیو بازی سازی بلوط گیمز در گفتگو با بورس نیوز:

استارت‌آپ درآمدزا بوده و صنعتی "بازیچه" نیست

در رویداد استانی جشنواره وب و موبایل ایران مطرح شد:

دخالتی های دولت، عاملی در نابودی انگیزه ها

موسس و مدیر نت برگ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"اسنپ‌فود" رای محکومیت گرفت!

ارسال نظر