بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
خوب‌ها و بد‌های هفته را بشناسید؛

پایکوبی سهامداران در «جهرم»

در هفته‌ای که گذشت، بازار سرمایه در مجموع حال خوشی داشت و هر چند با نوسان همراه بود اما؛ کلیت بازار رو به رشد حرکت کرد و مدار تجدیدی‌ها همچنان روشن بود.
کد خبر : ۲۰۷۴۳۶

پایکوبی سهامداران در «جهرم»

به گزارش واحد سنجش و راه حل‌های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت بازدهی ۲.۹ درصدی را به ثبت رساند و به طور کلی، طی ۳۰ روز اخیر رشد ۲۱ درصدی را در تابلوی بورس به نمایش گذاشت.

پایکوبی سهامداران در «جهرم»

در بین نماد‌های حاضر در بازار سرمایه، ۸۱ درصد در طی هفته، قیمت پایانی مثبت داشتند و ۱۹ درصد دیگر معاملات منفی به ثبت رساندند.

پایکوبی سهامداران در «جهرم»

در هفته‌ای که سپری شد نماد «جهرم» با ثبت بازدهی ۳۴ درصدی بیشترین رشد قیمت را داشت و پس از آن، نماد «فرآور» قرار گرفت که توانست کمی کمتر از ۳۴ درصد بازدهی عاید سهامداران خود کند. «دحاوی» نیز ۳۱ درصد طی این هفته رشد قیمت داشت و در رده سومین سهم پربازده هفته قرار گرفت.

پایکوبی سهامداران در «جهرم»

از سوی دیگر، سهامداران «شسینا» متضررترین بودند و نه تنها نتوانستند بازدهی به ثبت برسانند بلکه ۱۴ درصد زیان متحمل شدند. دومین سهم زیانده هفته به نماد «سیستم» تعلق گرفت که ۷ درصد افت داشت. در رتبه سوم «بنو» ایستاد.

پایکوبی سهامداران در «جهرم»

در نگاه کلان، صنعت «محصولات کامپیوتری» با حضور تک نماد «مادیرا» بیشترین رشد شاخص را داشت و ۲۱ درصد رشد کرد و پربازده‌ترین صنعت هفته لقب گرفت. گروه «فعالیت‌های هنری» ۲۰ درصد و «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» با رشد شاخص ۱۶ درصدی، بهترین عملکرد را در بین صنایع از خود به نمایش گذاشتند.

پایکوبی سهامداران در «جهرم»

تعداد صنایعی که در این هفته با افت شاخص مواجه شدند فقط یازده صنعت بود که در صدر آن‌ها «فرآورده‌های نفتی» قرار دارد. دومین صنت زیانده هفته به نام «محصولات چوبی» ثبت شد و گروه «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» نیز وضعیت قرمز داشتند.

پایکوبی سهامداران در «جهرم»

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر مالی شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

افت قیمت بدون توجیه "فرآور"

در بورس کالا رخ می‌دهد؛

عرضه انواع محصول در تالار نقره ای

بازاری بی پایه برای کسب سود؛

جاماندگان بازار سرمایه را بشناسید

نگاه خیره بورس‌بازان به گروه خودرو؛

پیشتاز صنایع در بهمن ماه کدام گروه است

ارسال نظر