بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
بر اساس گزارش مربوط به صورت وضعیت پرتفوی دی ماه، این شرکت در ماه گذشته سود ۱۶ میلیارد ریالی ناشی از فروش سهام شناسایی کرده است.
کد خبر : ۲۰۸۱۶۷

کسب سود ۳۰ ریالی به ازای هر سهم در عملکرد ۳ ماهه

 

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه بر اساس صورت‌های مالی سه‌ماهه حسابرسی نشده منتهی به پایان آذر ماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۲۲ میلیارد و ۲۹۱ میلیون ریالی شده که این میزان سود معادل ۳۰ ریال به ازای هر سهم است.

ترکیب درآمد‌های کسب شده این شرکت در این دوره شامل ۱۹.۶ میلیارد ریال سود ناشی از فروش سرمایه‌گذاری ها، ۱۱ میلیارد ریال سود ناشی از سرمایه‌گذاری در سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار با درآمد ثابت و همچنین ۱.۶ میلیارد ریال سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر است.

همچنین بر اساس گزارش مربوط به صورت وضعیت پرتفوی دی ماه، این شرکت در ماه گذشته سود ۱۶ میلیارد ریالی ناشی از فروش سهام شناسایی کرده است.

جمع ارزش بازار پرتفوی بورسی این شرکت تا پایان دی ماه به ۷۱۳ میلیارد ریال افزایش یافته که این مبلغ مازاد ۱۶۱ میلیارد ریالی را نسبت به بهای تمام شده پرتفوی نشان می‌دهد.

همچنین، پرتفوی غیربورسی این شرکت تا پایان دی ماه سال جاری به ۱.۲۹۴ میلیارد ریال رسیده است. بخش عمده پرتفوی غیربورسی این شرکت شامل املاک و ساختمان به ارزش دفتری ۷۹۳ میلیارد ریال است. در واقع بخش مهمی از اضافه ارزش پرتفوی این شرکت مربوط به رشد قیمت املاک و ساختمان‌های این شرکت است.
این شرکت در حال حاضر افزایش سرمایه ۱.۲۵۰ میلیارد ریالی را در دستور کار خود دارد.

کسب سود ۳۰ ریالی به ازای هر سهم در عملکرد ۳ ماهه

با ثبت این افزایش سرمایه، مبلغ ثبت شده سرمایه شرکت از ۷۵۰ میلیارد ریال به ۲.۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید. استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید از جمله دلایل اصلی این افزایش سرمایه ذکر شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۲۵۸ درصدی سودسازی در دوره یک‌ساله ثبت شد؛

۱۲۹ ریال سود هر سهم "وبیمه" در دوره ۹ ماهه

گزارش شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه بررسی شد؛

افزایش ۳۱۳ میلیارد ریالی ارزش پرتفوی بورسی "وبیمه"

گزارش بهمن‌ماه این شرکت سرمایه‌گذاری بررسی شد؛

رشد ۱۴۳میلیارد ریالی پرتفوی بورسی "وبیمه"

ارسال نظر