بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

اصلاح و توازن گام بعدی بازار سرمایه

این روند بازار بوده که نقدینگی را به سوی خود هدایت می‌کند و سرمایه‌ها و پول سرگردان را جذب کند.
کد خبر : ۲۰۹۷۳۰

اصلاح و توازن گام بعدی بازار سرمایه
علی یوسفیان مشاور و تحلیل‌گر سرمایه‌گذاری سهم‌نگر در پیش‌بینی بازارسرمایه به بورس‌نیوز اظهار کرد: با توجه به اینکه موج منفی به سمت بازار در جریان هست و شاید روز‌های ابتدایی و آخر هفته شرایط مثبت باشد اما؛ به نظر می‌رسد بازار به تدریج رو به تعادل و حتی اصلاح گام بردارد.

وی عنوان کرد: عرضه اولیه دیرتر از موعد به بازار تزریق شد و زمانی که شاخص از ۲۰۰ هزار واحد عبور کرده بود باید این عرضه‌ها صورت می‌گرفت، سازمان بورس باید انعطاف پذیر‌تر باشد و پخته‌تر عمل کند.

مشاور و تحلیل گر سرمایه‌گذاری سهم‌نگر خاطرنشان کرد: خروج نقدینگی بسته به روند آن دارد، این نقدینگی نیست که بازار را شکل می‌دهد و این روند بازار هست که نقدینگی را به سوی خود هدایت می‌کند، رشد بازار سرمایه‌ها و پول سرگردان را جذب کرده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

تحلیل نکنید، سود ببرید

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

اعتراضاتی عجولانه به بخشنامه‌های عجولانه‌تر

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

عرضه‌های اولیه پُرحجم نسخه جذب نقدینگی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
درود فراوان تو رو خدا فقط ببین چی گفته طرف میگه سازمان باید انعطاف پذیری بیشتری نشون بده خوب لعنتی همین حرفت نشون میده پس تو سرمایه گذار نیسیتی دیگه نوسان گیری، که سازمان بیاد هر شرکتی که درخواست داد را قبول کند واقعا شعور هم خوب چیزیه به خدا، نگا این شاخص بالای 800 هزار واحد خواهد ایستاد اینو بودجه سال آینده داره میگه هیچکس نیاز نیست بگه بیخودی هم به این صندوق های سرمایه گذاری بگین زور نزنن چون از هر 100 کد حقیق شاید 2 کد حقیقی سود خوب و اصلی بازار را گرفته باشند