بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
تجارت سودساز در دست سهامداران این شرکت؛

«تاپکیش» روی خط رایتل رفت

مجمع سالانه «تاپکیش» برای سهامداران آورده مطلوبی داشت و گزارش‌ها از سالی نکو حکایت می‌کند.
کد خبر : ۲۱۰۱۲۱

«تاپکیش» روی خط رایتل رفت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت «تجارت الکترونیک پارسیان کیش» ۲۶ بهمن ماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالیانه را برگزار کرد و از ۱۰۰۵ ریال سود محقق شده، ۵۰۰ ریال را بین سهامداران خود تقسیم کرد.

این شرکت همواره در سال‌های اخیر درصد بالایی از سود محقق شده را به عنوان سود نقدی تصویب کرد و در واقع، مجامع سالانه «تاپکیش» برای سهامداران همواره از جذابیت مطلوبی برخوردار بوده است. از طرف دیگر، سهامداران حقیقی خیلی زود به سود نقدی خود می‌رسد و سود تقسیمی سال مالی ۹۸ را می‌توانند از ۲۰ اسفند ماه دریافت کنند.

«تاپکیش» روی خط رایتل رفت

«تاپکیش» در سال مالی منتهی به آذر ماه ۹۸ موفق شد درآمد‌های خود را با رشد قابل توجه ۲۴۲ درصدی، به ۳۸۹۵ میلیارد ریال افزایش دهد. به تازگی نیز از انعقاد قرارداد فروش تعداد ۱۰,۰۰۰ دستگاه کارتخوان سیار خبر داد.

در سال‌های اخیر با وجود کاهش درآمد‌های شرکت، همواره سود خالص روند رو به رشد داشته و اجازه افت سودآوری داده نشد. انتظار می‌رود با توجه به صعود یکباره درآمد‌ها در سال مالی ۹۸ و انعقاد قرارداد‌های جدید در سال مالی جاری، روند صعودی درآمدزایی «تاپکیش» ادامه داشته باشد.

«تاپکیش» روی خط رایتل رفت

شرکت «تاپکیش» در حوزه‌های مختلف عملکرد مطلوبی داشته است؛ با بهره گیری از تکنولوژی روز چاپ و برش، کل نیاز کاغذ دستگاه‌های پایانه فروش (POS) شرکت تجارت الکترونیک پارسیان را تأمین کرده است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، بیش از ۱۶ درصد از تراکنش‌های شبکه پرداخت الکترونیک کشور را در اختیار دارد. در همین راستا، راه اندازی سومین خط تولید رول کاغذ حرارتی جهت توسعه بازار جزو برنامه‌های سال مالی ۹۹ قرار گرفته است.

«تاپکیش» روی خط رایتل رفت

در حوزه صدور کارت در سال مالی ۹۸ بیش از ۲ میلیون انواع کارت صادر شد. به علاوه، در جهت گسترش فعالیت‌های خود و توسعه بازار، به حوزه تولید و فروش سیم کارت ورود کرد و در کنار آن، به عرصه پروژه‌های سامانه حمل و نقل هوشمند و دریافت و پرداخت الکترونیکی عوارض، پا گذاشت.

«تاپکیش» سه طرح و پروژه بزرگ در دست اجرا دارد؛ پروژه سپندار جهت اجرای سامانه‌های پرداخت نوین در آزادراه‌ها به اجرا درآمده و پروژه اوپال نیز در راستای نصب و راه اندازی تجهیزات زیرساختی IT و ارتباطی شرکت اپال پارسیان سنگان راه اندازی شده است. علاوه بر این، تولید و شخصی سازی ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار سیم کارت برای اپراتور رایتل، از دیگر برنامه‌های این شرکت به شمار می‌رود.

با توجه به طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرا، همان‌طور که گفته شد روند درآمدزایی و سودسازی شرکت رو به رشد خواهد بود و ارقام جدید چندان دور از ذهن نیست.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس هیات مدیره شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

تمرکز «تاپکیش» بر نوآوری های جدید

مدیرعامل تاپکیش در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

تامین قطعات انجام شد/ تمرکز "تاپکیش" بر پروژه‌های توسعه‌ای و ATM

مدیرعامل تاپکیش تاکید کرد:

باید تحریم‌ها مدیریت شوند

ارسال نظر