بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
هم بنیانگذار نوین هاب در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

ضرر استارتاپ‌ها از قوانین نامشخص شبکه‌های اجتماعی

در فضایی که استارتاپ‌ها به ارائه خدمات به صورت آنلاین می‌پردازند و در شبکه‌های اجتماعی، قوانین مشخص نبوده و مشکلاتی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۱۲۱۳۰
 
ضرر استارتاپ ها از قوانین نامشخص شبکه های اجتماعی
 
علی بهرامی هم بینانگذار نوین هاب در توضیح حوزه فعالیت این استارتاپ به بورس نیوز گفت: "نوین‌هاب" ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی بوده که می‌تواند تمامی این شبکه‌ها را در یک داشبورد مدیریت کند.

وی ادامه داد: زمان بندی انتشار محتوا، مدیریت کامنت، آنالیز و ابزار‌های دیگری در اختیار فرد قرار می‌گیرد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی را سهولت می‌بخشد. 

دغدغه استارتاپ‌ها
بهرامی در خصوص دغدغه‌های حوزه استارتاپی خاطر نشان کرد: در فضایی که استارتاپ‌ها به ارائه خدمات به صورت آنلاین می‌پردازند و در شبکه‌های اجتماعی، قوانین مشخص نبوده و مشکلاتی را به همراه داشته است.

وی افزود: البته استارتاپ‌ها همواره چالش‌های را از سر می‌گذرانند و باید جنگید و ادامه داد.
 
 

دولت حمایت کند
این فعال حوزه استارتاپی در خصوص حمایت‌های دولت عنوان کرد: محدودیت شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که در این فضا به کسب و کار و ارائه خدمت می‌پردازند ضرر‌هایی وارد کرده است. حرکت استارتاپ‌ها همواره براساس قانون بوده، اما "دیده شدن" کمترین انتظار این حوزه است.

وی ادامه داد: نوین هاب به بازار بین الملل ورود کرده و با کسب و کار‌های خارج از کشور در مبادله است، اما در کشور هر صبح کلی ریسک وجود دارد. تمام اکوسیستم استارتاپی یک خواسته دارند که به جای شرایط چالشی، شرایط کسب و کار فراهم شود.
 
 اینترنت غیر شفاف «ملی»
هم بنیانگذار نوین هاب در خصوص اینترنت ملی اظهار کرد: این امر هنوز شفاف نشده و گنگ است و به نظر می‌رسد که مشکلات زیادی را همراه داشته باشد. بسیاری از سرویس‌های کسب و کار در خارج از کشور نیز فعالیت داشته و تجارت‌ها خارجی است، اما این اتفاق بر حوزه مارکتینگ و درآمدزایی کسب و کار‌های خانگی لطمه زیادی وارد خواهد کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

تعیین ارزش واقعی استارتاپ‌ها با ورود به «بورس»

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد:

پلتفرمی برای طراحی استراتژی‌ معاملات "بورس"

بنیانگذار بینج‌بار در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"سرمایه‌گذاری" رکن اصلی بقای استارت‌آپی

ارسال نظر