بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

تعطیلی هفته آخر بورس به نفع سهامدار خرد

سازمان بورس طی نامه‌ای به برخی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات معاملات بر خط، اظهار داشته تنها در صورتی می‌توانید اختلال در معاملات را به هسته معاملات ربط دهید که دلیل محکمه‌پسند داشته باشید؛ در غیر این صورت از شما شکایت قضایی خواهد شد.
کد خبر : ۲۱۳۲۵۷
تعطیلی هفته آخر بورس به نفع سهامدار خرد
 
 
امیر سیاحی، کارشناس بازار سرمایه در این رابطه به بورس نیوز گفت: اعتراض زیادی از سوی مشتریان مبنی بر قطعی سیستم و عدم انجام معاملات وجود دارد. 

وی ادامه داد: این موضوع به امری فراگیر تبدیل شده که شاهد قطعی فرابورس طی روز گذشته نیز بودیم و قطعی سامانه اصلی، عدم ارتباط تمامی سیستم‌ها را به همراه خواهد داشت. 

این کارشناس بازار سرمایه به مشکلات اخیر اشاره داشت و افزود: قطعی ادامه دار سیستم معاملاتی و هم زمانی مسائلی، چون ریزش بازار نفت و مسائل سازمان بورس را نیز می‌توان به عوامل منفی شدن بازار اضافه کرد.

سیاحی اسفند را ماهی با عرضه‌های زیاد عنوان کرد و افزود: همه ساله با نزدیک شدن به پایان سال شاهد افزایش عرضه‌ها در بازار سرمایه هستیم و نیاز به حمایت در این زمان بیشتر احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: قوانین وضع شده آن هم در روز‌های آخر سال، سهامدار را دلسرد کرده و عدم اطمینان وی را به بورس افزایش می‌دهد.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: بهتر بود با وجود مسائل ذکر شده و درگیری‌های بیماری کرونا، هفته آخر بورس تعطیل شده تا از ریزش بازار و ضرر سهامدار خرد جلوگیری به عمل می‌آمد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر