بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در مساله رونق و توسعه تولید با نقطه اوج فاصله داریم، اما روند فعلی می‌تواند ما را به آن نقطه برساند، به شرطی که اولویت نخست دولت و مجلس بحث حمایت از تولید کشور باشد.
کد خبر : ۲۱۳۵۷۸
رونق و توسعه تولید با نقطه اوج فاصله داریم
به گزارش بورس نیوز، سیداحسن علوی درخصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: مطمئنا در شرایط فعلی لازمه بهبود وضعیت کشور، فقط توسعه اقتصادی بوده که این مساله مهم تنها با رونق و جهش تولید تحقق می یابد.
 
وی افزود: رهبر معظم انقلاب سال گذشته را سال رونق تولید اعلام کرد و انصافا در سالی که گذشت با وجود شدید‌ترین تحریم‌ها اقدامات خوبی برای تقویت تولید و رونق آن صورت گرفت.
 
نماینده مردم سنندج در خانه ملت ادامه داد: در سال‌های اخیر بحث اقتصادی یک قصه پر غصه شده بود که مسئولان مربوطه اقداماتی برای بهبود آن صورت نمی‌دادند، زیرا ساختار نهادی، اداری و اقتصادی کشور اجازه این کار را نمی‌داد، اما در حوزه تولید با وجود اعمال تحریم‌ها و سختی در تأمین مواد اولیه، تجهیزات و امور تولیدی، بخش تولید به خوبی عمل کرد.
 
نایب رئیس کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت بخش تولید جایی نمود پیدا می کند که در وضعیت فعلی بسیاری از کشور‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشکل تأمین محصولات بهداشتی و کالا‌های اساسی روبرو بوده ، اما در ایران تمام کالا‌ها به راحتی یافت می‌شود.
 
علوی گفت: در مساله رونق و توسعه تولید با نقطه اوج فاصله داریم، اما روند فعلی می‌تواند ما را به آن نقطه برساند، به شرطی که اولویت نخست دولت و مجلس بحث حمایت از تولید کشور باشد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی ویژه کمیسیون حمایت از تولید ملی:

کاهش هزینه تولید منجر به افزایش توان رقابتی می‌شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

جهش تولید می‌تواند موجب اشتغالزایی شود

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛

سال ۱۳۹۹، سال «جهش تولید»

ارسال نظر