بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:مطمئنا در وضعیت فعلی حجت برای قوای سه گانه تمام شد، وقتی رهبری در چند سال بر ضرورت توسعه، رونق و جهش تولید تأکید می‌کنند، یعنی آنکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید تمام توان خود را برای حمایت از تولید کشور به کار گیرند.
کد خبر : ۲۱۳۶۳۷
دولت، مجلس و قوه قضائیه توان خود را به کار گیرند
به گزارش بورس نیوز، مجید کیان پور با تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری برای حمایت معظم له از بخش تولید و اقتصاد کشور، اظهار کرد: رهبری با درایت و دوراندیشی راهبرد اصلی کشور را تعیین فرموده اند؛ در شرایط فعلی مشخص است که کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی تنها باید به دنبال این باشد که تولید داخلی توسعه یابد.
 
وی افزود: مطمئنا در وضعیت فعلی حجت برای قوای سه گانه تمام شد، وقتی رهبری در چند سال بر ضرورت توسعه، رونق و جهش تولید تأکید می‌کنند، یعنی آنکه دولت، مجلس و قوه قضائیه باید تمام توان خود را برای حمایت از تولید کشور به کار گیرند.
 
نماینده مردم درود و ازنا در خانه ملت ادامه داد: البته در سالی که گذشت وضعیت بخش تولید نسبت به ادوار گذشته بهتر بود و این نشان دهنده این است که با وجود تحریم‌های سنگین آمریکا که علیه کشورمان اعمال شد، می‌توان در حوزه اقتصادی به خصوص بخش تولید به سمت توسعه و رونق حرکت کرد.
 
کیان پور افزود: قطعا تمرکز دولت در سال جدید باید در راستای حمایت از بخش تولید باشد، از این رو امیدوارم دولت برنامه ریزی گسترده‌ای را برای تقویت تولید به ویژه دار قالب ارائه تسهیلات کم بهره، کاهش مالیات‌های سنگین و تسهیل کردن شرایط ایجاد کسب و کار تولیدی صورت دهد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایطی که قرار داریم همه مسئولان، دلسوزان نظام و کشور و بخش خصوصی و مردم باید برای تقویت بخش تولید به میدان بیایند، حال وقتی تولید کشور جان گرفت، آن زمان دیگر تحریم‌های آمریکا نمی تواند تاثیری داشته باشد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:

ارائه تسهیلات کم بهره به بخش تولید

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد:

مسیر روبه رشد توسعه در شرکت مس برای جهش تولید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

مسؤولان به دنبال شعار دادن بدون پشتوانه عملی نباشند

ارسال نظر