بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:

ارائه تسهیلات کم بهره به بخش تولید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از این اقدامات می‌تواند تصویب قانونی برای ارائه تسهیلات کم بهره به بخش تولید باشد، همچنین بازنگری در قوانین بر تولید و مقابله با کسب و کار‌های سودگرایانه از اقدامات دیگر مجلس باید باشد.
کد خبر : ۲۱۳۶۳۶
ارائه تسهیلات کم بهره به بخش تولید
به گزارش بورس نیوز، صدیف بدری درخصوص به نام گذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ابتدا باید از معظم له بابت حمایت گسترده از بخش تولید و اقتصاد کشور تقدیر و تشکر کنیم، نام گذاری چند سال اخیر از سوی ایشان نشان می‌دهد که کشور برای برون رفت از مشکلات نیاز به توسعه تولید دارد.
 
وی افزود: در سال‌های اخیر به ویژه سالی که گذشت اقداماتی برای تقویت و توسعه تولید انجام شد، اما به نظر می‌رسد که این اقدامات برای رونق و جهش تولید کافی نبوده، در سال جدید باید اقدامات جدی تری از سوی مجلس و دولت صورت گیرد.
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: به طور حتم باید قوانین دست و پاگیر بخش تولید اصلاح شود، مجلس در راستای رفع موانع تولید حرکت کند.
 
این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: یکی از این اقدامات می‌تواند تصویب قانونی برای ارائه تسهیلات کم بهره به بخش تولید باشد، همچنین بازنگری در قوانین بر تولید و مقابله با کسب و کار‌های سودگرایانه از اقدامات دیگر مجلس باید باشد.
 
 وی تصریح کرد: قطعا با ایجاد زیرساخت‌های لازم استعداد‌های موجود در بخش تولید از حالت بالقوه به حالت بالفعل تبدیل می‌شود و آن زمان است که کشور شرایط بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد، از این رو مجلس و دولت باید اقدامات عملی جدی را برای تقویت تولید کشور و رفع موانع پیش روی صورت دهند.
 
بدری گفت: با رونق و جهش تولید قطعا شاهد کاهش آمار بیکاری، مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و در نهایت رونق اقتصادی برای تمام مردم خواهیم بود. حمایت از تولید موجب افزایش تولید محصولات و رونق صادرات کالا به کشور‌های همسایه، منطقه و فرامنطقه‌ای خواهد شد که این امر ما را از فروش و درآمد‌های نفتی بی نیاز خواهد کرد. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر