بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
رئیس اداره سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

پتانسیل‌های "فولاد" برای بازگشت به مدار صعود

بخشی از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم در لیست واگذاری‌های دولت بوده و همین موضوع می‌تواند دلیلی برای خوش‌بینی به حمایت از سهم بود.
کد خبر : ۲۱۹۰۲۵

پتانسیل های فولاد مبارکه برای بازگشت به مدار صعودی

به گزارش بورس نیوز، سهم شرکت فولاد مبارکه اصفهان که از ابتدای سال جاری تا اواخر هفته گذشته رشد ۱۰۵درصدی تجربه کرده بود، این هفته مورد بی مهری بازار قرار گرفته و فشار فروش را تحمل می‌کند. "فولاد" امروز در حالی منفی بود که بعضی هم گروه ها از جمله "ذوب" و "کاوه" و "فجر" و "کویر" سبزپوش بودند.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان پرونده عملکرد سال ۹۸ را با شناسایی سود ۵۹۳ ریالی بست و باید دید آیا امسال سود بیشتری محقق خواهد شد یا نه.

مهدی توانگر رئیس اداره سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص افت قیمت سهم بیان کرد: سهم شرکت فولاد مبارکه اصفهان، از ابتدای سال تقریبا رشد ۱۰۰ درصدی داشته و با در نظر گرفتن این رشد، یک اصلاح قیمتی منطقی بود. افت قیمت سهم چندان زیاد نبوده و نگران کننده نیست و به نظر می رسد سهم دوباره به روند مثبت و صعودی باز خواهد گشت.

وی افزود: راه‌اندازی شرکتی همچون شرکت فولاد مبارکه اصفهان کار دشواری بوده و معتقدم ارزش جایگزینی این شرکت بالاتر از قیمت‌های فعلی بازار است؛ از سوی دیگر، به سبب شرایط تورمی در کشور و شیب افزایشی نرخ ارز، امیدواریم سودآوری شرکت هم افزایش یابد.

توانگر تاکید کرد: از بررسی وضعیت تقاضای بورس کالا (هر چند معاملات ابطال شده) اینطور به نظر می‌رسد که قیمت محصولات می‌تواند پتانسیل افزایش دارد ضمن اینکه بخشی از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم در لیست واگذاری های دولت بوده و همین موضوع می تواند دلیلی برای خوش‌بینی به حمایت از سهم بود؛ با در نظر گرفتن تمامی شرایط، هیچ نکته منفی و نگران‌کننده‌ای در مورد سهم شرکت فولاد مبارکه اصفهان وجود ندارد و شاید بخشی از بی‌مهری بازار، ناشی از عدم شناخت سهامداران از این سهم بنیادی و ریشه دار باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
هفته کم معامله فولاد مبارکه در بورس کالا؛

ثبات نسبی نرخ محصولات در هفته گذشته

تحقق فروش بیش از ۵۱.۸۰۰ میلیارد ریالی تا نیمه اول خرداد ماه؛

ورق سرد معاملات "فولاد" را گرم کرد

وقتی گرمای فروش این فولادساز در بورس‌کالا احساس شد؛

افزایش ۲۰درصدی نرخ‌ها به کام کوره‌های "ذوب"

فروش ۲ ماه نخست به بیش از ۷۷ هزار میلیارد ریال رسید؛

افزایش نرخ در کوره‌های "فولاد"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
فولاد یکی از نماد های قدرتمند است . سهمامدران در فروش عجله نکنند
ناشناس
France
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
فولاد و هرمز عالی هستند
علی الیاسی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
الان بهترین فرصت برای خریده نه فروش.
یه مشت تازه کار وارد شدن به بورس و با تو صف واستادن و مسخره رفتار کردنشون کلن بورس رو از نظم خارج کردن.
متاسفم واقعا
احمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
سهم فولاد مانند اسمش محکم وبنیادی است همیشه تو بازاردیرحرکت میکنه ،وقتی هم که حرکت کنه کسی جلودارش نیست. پس پاجای محکم بزارید توبورس .
هم هم
Germany
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
من تازه وارد بورس شدم اما توی همین مدت کوتاه یچیزایی دستگیرم شد متاسفانه مافیای دولتی و سیاست هم وارد بورس شده ازین به بعد هرجا پای حقوقیها میاد وسط باید خودتو کنار بکشی.حقوقیها دستوری صف خرید وصف فروش ایجاد میکنن
رضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
به نظرم یکی از دلایلی که خیلی از فروشندگان رو ترسونده رشد دو برابری این سهم در بازه یک ماهه هست که حداقل برای سهمی مثل فولاد که به حرکت لاکپشتی عادت داشته عجیب و ترسناک هست و خیلی ها فکر میکنن که اصلاح زیادی نیاز داره چه اصلاح قیمتی چه اصلاح زمانی و برای همین میفروشن تا در موقعیت بهتری وارد بشن