بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
مجمع عمومی عادی شرکت ارتباطات سیار ایران تا دقایقی دیگر آغاز می شود.  
کد خبر : ۲۲۱۴۵۴

برگزاری مجمع عمومی

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول(سهامی عام) از ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه ۲۷ خردادماه، در ساختمان شماره یک شرکت ارتباطات سیار برگزار می شود.

مهدی اخوان، مدیرعامل همراه اول با حضور در مجمع به ارائه عملکرد این شرکت پرداخت و اظهار کرد: شرکت همراه اول در حوزه اینترنت اشیا، حضور در نمایشگاه کتاب، سازندگی عتبات عالیات، لیگ برتر و قرار داد با مجموعه کشتی، حوزه بشردوستانه فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در حوزه کرونا نیز به ساخت بیمارستان سیار کمکی ۳۰ میلیارد ریالی داشته و برای حدود ۶۰ هزار بهورز خدمات تماس رایگان ارائه داده است.

اخوان همچنین به حوزه آموزش و پرورش در شرایط کرونا نیز اشاره کرد و گفت: ۴۵۰ هزار بسته اینترنت رایگان به معلمان با ارزش ۳۰ میلیارد تومان و سرشماره ۴۰۳۰ نیز به ستاد ملی کرونا تخصیص یافت.

وی خاطر نشان کرد: پلتفرم آموزشی شاد با همکاری آموزش و پرورش راه اندازی شد و بیش از ۱۲ میلیون دانش آموز، ۶۵۰ هزار معلم و ۱۲۴ هزار مدیر به این شبکه متصل شدند که نشانگر فعالیت زیاد در این پلتفرم بود.

اخوان با اشاره به سهم ۶۰ درصدی "همراه" از بازار عنوان کرد: در سال گذشته همراه اول به ۹۰ میلیون و ۲۴۰ هزار مشترک رسید که ترکیب مشترکین از ۲۰ میلیون دائمی و ۶۹ میلیون اعتباری تشکیل می‌شد، اعضای باشگاه مشتریان به ۱۲ میلیون نفر و متوسط تماس نیز به عدد ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار می‌رسد.

وی در حوزه توسعه مدیریت وعملیات شبکه افزود: از نظر پوشش ۲G، ۳G و ۴G صد در صد شهر‌های کشور تحت پوشش همراه اول است.

اخوان در خصوص میزان درآمد شرکت ارتباطات سیار ایران اظهار کرد: ۱۸۱۲۰ میلیارد تومان درآمد این شرکت ثبت شده که روند رشد سود خالص نیز در سال ۹۷، به ۳۴۲۲۹۷ میلیارد تومان رسیده است. 

وی ادامه داد: ارزش بازار امروز همراه اول نسبت به سال گذشته و ابتدای سال ۹۸ به ۱۸ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان می‌رسد که نسبت به ارزش در سال ۹۹، ۲۷۷ درصد رشد را در بازار سرمایه به ثبت رسانده است.

معاون مالی و تدارکاتی شرکت ارتباطات سیار ایران در خصوص افزایش سرمایه اظهار کرد: پیش زمینه لازم برای این امر انجام شده و کارشناسی در سه منطقه شهرداری با حضور ۱۲ نفر کارشناس رسمی صورت گرفته و ظرف ۲ ماه آینده گزارش مالی به هیئت مدیره ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، میزان سود تقسیمی شرکت ارتباطات سیار ایران در مجمع براساس سرمایه ۱۹۲۰ میلیارد تومانی، میزان ۱۵۶۵ ریال به ازای هر سهم (۸۴ درصد از سود قابل تقسیم) تصویب شد.

سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی، روزنامه‌های دنیای اقتصاد و فناوران اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار انتخاب شد.

پاداش هیات مدیره و حق حضور اعضا مانند سال گذشته تصویب شده و به متضررین بیماری کرونا در مناطق محروم تعلق گرفت.


در پایان نیز درصد حاضرین ۹۲.۱۴ درصد اعلام شد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش درآمدی از دکل‌های این شرکت مخابره شد؛

رشد ۳۲ درصدی درآمد "همراه" در سال/ «خطوط اعتباری» در صدر فروش

افزایش محسوس درآمد از محل ارائه خدمات به مشترکین اعتباری؛

کسب درآمد ۶۹ هزار و ۶۹۴ میلیارد ریالی توسط "همراه"

سود خالص ۹ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریالی در فصل بهار بدست آمد؛

مخابره رشد ۲۱درصدی سودآوری از دکل‌های «همراه اول»

ارسال نظر