بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:

امکان فرصت خرید برای جاماندگان سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طبق برنامه ریزی سعی خواهیم کرد بررسی طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت تا دو هفته آینده در کمیسیون اقتصادی به پایان برسد و ممکن است تا یک ماه آینده این قانون در مجلس تصویب و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.
کد خبر : ۲۲۲۰۰۰

امکان فرصت خرید برای جاماندگان سهام عدالت

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا پورابراهیمی درخصوص مهم‌ترین اولویت‌های این کمیسیون، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدعه‌های جدی امروزِ کشور، مسائل معیشتی و اقتصادی بوده که در اولویت کمیسیون اقتصادی مجلس در دوره یازدهم قرار گرفته است.

وی درباره تدوین طرح دو فوریتی برای استفاده از مزایای سهام عدالت برای آن دسته از افرادی که جاماند‌ه‌اند، افزود: طرح ساماندهی جاماندگان سهام عدالت طی هفته‌های اخیر در مجلس اعلام وصول شده و با مشخص شدن اعضای هیات‌رئیسه این کمیسیون، در دستورکار قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: این طرح شامل ساماندهی جاماندگان سهام عدالت و نیز بهبود وضعیت موجود است، زیرا در حال حاضر نارضایتی‌هایی در بین سهام‌داران سهام عدالت از حیث آینده شرکت‌های بورسی عرضه شده در این سهام وجود دارد که با این طرح دوفوریتی، در صدد رفع این نارضایتی‌ها هستیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: طبق نصّ صریح قانون فعلی سهام عدالت امکان اضافه شدن افراد جدید به این سهام وجود ندارد، اما پیشنهاداتی را در ذیل طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت مطرح کرده‌ایم تا با اصلاح قانون، امکان خرید برای کسانی که در سال ۸۵ موفق به خرید سهام عدالت نشده‌اند، میسر شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طبق برنامه ریزی سعی خواهیم کرد بررسی طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت تا دو هفته آینده در کمیسیون اقتصادی به پایان برسد و سپس برای بررسی به صحن ارجاع شود. ممکن است تا یک ماه آینده این قانون در مجلس تصویب و برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر