بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

آموزش مشاوران مالی طرح پیکاپ با مجوز شرکت بورس

با برگزاری دوره‌های آموزشی کارگزاری بانک صادرات، می‌توان فرهنگ سهامدارای را در کشور ارتقا داده و از سویی دیگر افراد فعال در بازار پول، در بازار سرمایه نیز کار کرده و پیوند خوبی بین بازار سرمایه و بازار پول با این پروژه، شکل می‌گیرد.
کد خبر : ۲۲۲۶۷۰
آموزش مشاوران مالی طرح پیکاپ با مجوز شرکت بورس
 
مهدی کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی این کارگزاری به بورس نیوز گفت: این دوره‌ها که به دلیل بیماری کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود، در راستای پروژه پیکاپ این کارگزاری است.

وی ادامه داد: کارمندان بانک صادرات باید تحت آموزش قرار بگیرند که با مجوز آموزش کارگزاری بانک صادرات از کانون، این افراد می‌توانند با مجوز شرکت بورس به عنوان مشاور مالی طرح پیکاپ کارگزاری معرفی شوند.

کباری به مزایای این دوره‌های آموزشی اشاره و اظهار کرد: با برگزاری این طرح، می‌توان فرهنگ سهامدارای را در کشور ارتقا داده و از سویی دیگر افراد فعال در بازار پول، در بازار سرمایه نیز کار کرده و پیوند خوبی بین بازار سرمایه و بازار پول با این پروژه، شکل می‌گیرد.
 
 
به گزارش بورس نیوز، سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات در بازار پول (پیکاب) در اردیبهشت  ۹۹ رونمایی و فعالیت خود را آغاز کرد. این سامانه به عنوان سوپر مارکت مالی بانک صادرات برای اولین بار در بازار سرمایه توسط کارگزاری بانک صادرات رونمایی شد.
 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

نقدینگی ۵۰ هزار میلیارد تومانی و تغییر مسیر "بورس"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

نقدینگی ۵۰ هزار میلیارد تومانی و تغییر مسیر "بورس"

ارسال نظر