بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: امکان تغییر روش سهامداری وجود ندارد، اما سهامداران می‌توانند با مراجعه به پایگاه sahamedalat.ir ارزش روز سهام را ببینند.
کد خبر : ۲۲۳۸۲۹

امکان تغییر روش سهامداری وجود ندارد

به گزارش بورس نیوز، رسول زارعی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: ۴۹ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۷۷۵ نفر در کشور سهامدار سهام عدالت هستند که ۶۱۰ هزار و ۷۲۵ نفر از آن‌ها مربوط به استان بوشهر هستند.

وی افزود: ارزش سهام اولیه سهامداران عدالت در استان بوشهر حدود ۳۳۲ میلیارد تومان بوده که با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته ارزش روز این سهام حدود ۳۴۰۰ درصد افزایش داشته و به ۱۱ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر ادامه داد: در اردیبهشت امسال ۳۹ درصد از سهامداران استان روش مستقیم را برای سهامداری انتخاب کردند که سهام عدالت این افراد به تدریج به حساب‌های بورسی اضافه خواهد شد و آن‌ها می‌توانند به طور مستقیم سهام خود را مدیریت کنند.

زارعی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام رئیس جمهور در عید سعید غدیر ۳۰ درصد از سهام و در ۲۲ بهمن ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت برای سهامداران آزادسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به پایان مهلت تعیین شده، اکنون امکان تغییر روش سهامداری وجود ندارد، اما سهامداران می‌توانند با مراجعه به پایگاه sahamedalat.ir ارزش روز سهام را ببینند و شماره شبای بانکی و شماره تلفن همراه خود را تغییر دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ارزش روز سهام عدالت هر فرد عادی که ارزش اسمی سهامش ۵۳۲ هزار تومان بوده اکنون به بیش از ۱۸ میلیون تومان رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر