بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوزمطرح کرد: 

عدم توان شاخص برای حرکتی رو به بالا

با توجه به وضعیت فعلی بازار سرمایه، توان بالارفتن به شکل جدی برای شاخص دیده نمی‌شود.
کد خبر : ۲۲۴۹۸۱
 
عدم توان شاخص برای حرکتی رو به بالا////// دپو
 
مجید سوری، مدیر عامل کارگزاری پارسیان در گفت‌وگو با بورس نیوز به بررسی وضعیت بازار پرداخت و عنوان کرد: شاخص برای هفته آتی تغییر قابل ملاحظه‌ای نداشته و زین پس این ترکیب، بین سهم‌ها جابجا شده و با توجه به وضعیت فعلی، توان بالارفتن به شکل جدی برای شاخص دیده نمی‌شود. 

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضهETF‌های بعدی دولتی گفت: طبق اعلام رسمی اواخر مرداد زمان عرضه ETF بوده و استقبال از این صندوق‌ها بستگی به سقف تعیین شده داشته و اگر مانند دارایکم سقف ۲ میلیون تعیین شود، بعید است که تمامی یونیت‌ها به فروش برسد مگر اینکه سقف بالاتر برود.

وی ادامه داد: صندوق‌ای تی اف دارایکم خیلی موفق عرضه نشد، اما با توجه به رشد قیمت سهم ها، امید برای ETF دوم زنده شد. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که شاخص با رشد زیادی مواجه شده و نقدینگی زیادی به بازار ورود پیدا کرده که ادامه ورود نقدینگی متناسب با افزایش ارزش بازار محل تردید است. 

سوری خاطر نشان کرد: در این شرایط صنایعی وجود دارند که با نگاه نسبی، ارزنده به شمار می‌روند. صنعت تایر، درگروه پتروشیمی، اوره ای‌ها وبرخی تک سهم‌ها جزو ارزنده‌های بازار محسوب می‌شوند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

لغو ETF یا شوک تحمیلی به بازار

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

سورپرایز سهامداران از عملکرد صندوق‌ها

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام؛

افت جریان ورود منابع مالی به صندوق‌ها

ارسال نظر