بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
رشد قابل توجه درآمد از ارائه خدمات فروش پین و اعتبار؛

رشد نامحسوس درآمد‌های "آپ" ادامه دارد

درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات فروش پین و اعتبار در ۴ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.
کد خبر : ۲۲۵۱۴۷

افت درآمد‌های حاصل از پشتیبانی پوز‌های بانکی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از اعلام سود خالص ۳۳۰ ریالی در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و البته روند مثبت قیمت سهام شرکت آسان پرداخت پرشین در روز‌های اخیر، عملکرد ۴ ماهه نخست این شرکت نیز حاکی از رشد نامحسوس درآمد‌ها در مقایسه با ماه‌های گذشته است.

افت درآمد‌های حاصل از پشتیبانی پوز‌های بانکی

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات فروش پین و اعتبار در ۴ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده، با این وجود کاهش درآمد‌های حاصل از پشتیبانی دستگاه‌های پوز بانکی از مهم‌ترین نکات قابل تامل برانگیز گزارش‌های عملکرد منتشر شده این شرکت است.

در این شرایط به نظر می‌رسد کاهش تعداد نوبت‌های خرید مشتریان و مصرف‌کنندگان در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا تا حدود زیادی کارمزد ناشی از تراکنش‌های شاپرکی را نیز تحت‌الشعاع قرار داده که باید منتظر ماند و دید که آیا با کاهش محدودیت‌ها و شیوع ویروس کرونا این چالش شرکت‌های پرداخت به پایان خواهد رسید یا خیر؟

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار خرد آپ
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
آپ دو سهامدار عمده دارد که همزمان عضو هیات مدیره هم هستن و ماههاست که از بالا پایین کردن سهم از مردم نوسان میگیرند یا بعبارتی جیب مردم رامیزنند. مثلا قیمت سهم چند ماه قبل در شاخص 800.000 بوده 3700 تومن ولی امروز با شاخص بالای 2000.000 قیمت سهم 3500 تومان هست.دو نفر سهامدار عمده با داشتن حدود 650 ملیون سهم باز چشم حریصشان دنبال اموال و سرمایه مردم است که به جیب خود بریزند. یک نظر سنجی در یکی از سایتها در تابیک سهم آپ انجام گرفته شد که 97% سهامداران گفتند دو نفر سهامدار عمده مذکور در حقشان با نوسانگیری چند ماهه ظلم کردند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
سهم نوسانی بازار ایران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
اغایان شهیدی با یک گیسوی بلند و منصوری دو نفر لاشخور در سهم آپ که مدیران شرکت هم هستند.