بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بازار سرمایه در فاز اصلاح زمانی/ حقوقی‌ها پاشنه آشیل بورس

مدیر آکادمی رویال بورس گفت: در همه بازارهای مالی هر زمان اصلاح عمیقی صورت می‌گیرد به طور کلی باید اصلاح زمانی نیز صورت بگیرد و این اصلاح ممکن است کمی طولانی شود.
کد خبر : ۲۲۸۸۹۹

بازار سرمایه در فاز اصلاح زمانی/ حقوقی‌ها همچنان در صف عرضه

قاسم صادقی در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: در همه بازارهای مالی هر زمان اصلاح عمیقی صورت می‌گیرد به طور کلی باید اصلاح زمانی نیز صورت بگیرد و این اصلاح ممکن است کمی طولانی شود و به چند هفته یا چند ماه به طول بیانجامد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: از دلایل طولانی شدن این زمان می توان به سرمایه گذاران جدیدی اشاره کرد که وارد بازار شده و به دلیل زیانی که متحمل شدند با این اصلاح زمانی خسته و از بازار خارج شوند تا در موج صعودی فروشنده نباشند بنابراین این اتفاق باید صورت بگیرد.

وی با طرح این پرسش که آیا حمایت های هوشمندانه و بازارگردانی که وعده ای آن داده شده بود در حال انجام است، گفت: در چند نماد به صورت اندک در حال مشاهده این حمایت ها هستیم اما در واقع بیشتر خبر بازارگردانی موجب شد برخی از سهم ها متعادل شوند اما در نهایت بازارگردانی مشاهده نمی کنیم که موجب شود بازار حالت تعادل خود را حفظ کند، هنوز بازارگردان ها به درستی وارد نشدند و می توان گفت آنها نیز ترس دارند.

مدیر آکادمی رویال بورس با بیان اینکه باید به بازارگردان ها فشار آورد تا حمایت هوشمندانه را آغاز کنند،بیان کرد:  همچنین در صف های خرید که ایجاد می شود حقوقی ها نباید عرضه کننده باشند اما در همین روزها شاهد عرضه حقوقی ها هستیم و بلافاصله پس از مثبت شدن اقدام به فروش می کنند.

صادقی تاکید کرد: این اقدام موجب می شود افزایش تقاضا تاثیری در بازار نداشته  باشد و مجددا افرادی که تازه وارد هستند نیز اقدام به فروش کنند.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیرعامل کارگزاری بورس بیمه ایران در گفت‌وگو با بورس نیوز:

اصلاح ساختارها راهکار حمایت از بازار سرمایه

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

اعتماد حلقه گمشده بازار سرمایه

سوال‌هایی که سهامداران همچنان از ما می‌پرسند؛

"ثشاهد" قربانی عملکرد غیرشفاف مدیران

مدیر سرمایه گذاری "وسکاب" در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بانک‌ها، بزرگترین برندگان توافق احتمالی!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
A...
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
یکی نیست به حقوقی های بی شرف سهام کگاز ،کطبس،فجام،ولیز،خفنر،خموتور،ختراک،ثشرق،تبرک که الان دو ماهه منفی پنج هستند و حتی تو بازار مثبت که همه سهام مثبت هستند هم این سهم ها تو منفی پنج قفل هستند بگه الهی نابود بشید،که ما رو نابود کردید.بابا از منفی پنج بیاد منفی چهار تا بتونم بفروشم ،چکام پاس کنم.بقرآن دارم بخاطر بدهی میرم زندان.از خدا بی خبرا.نابود بشید همتون.از آقای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عاجزانه و ملتمسانه خواهشمندم ورود کنند.بخدا زندگیم از هم پاشید.رئیس سازمان بورس هم که نمیتونه حقوقی سهم رو مجبور به بازارگردانی کنه استعفا بده.بی لیاقتا.خودتون وسوسمون کردین همه چیزمون فروختیم.الان تمام سرمایه بیست سال زجر و زحمت از بین رفته .اگه اون موقع پراید خریده بودم الان میلیاردر بودم.الان با پولم یک دونه الاغ هم نمیتونم بخرم.خدا ازتون نگذره.آقای حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی بدادمون برس.اینا میخوان مملکت رو نابود کنند و هدف دیگه ای ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
چرا این حقوقی ها از رو نمیرند؟