بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
تراکنش‌های ۶ماهه ابتدایی سال این شرکت، بررسی شد؛

رشد ۴۳درصدی درآمد "سپ" از دستگاه‌های POS

بیشترین میزان درآمد را بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» با ۹۳۶.۳۶۴ میلیون ریال به ثبت رسانده و این در صورتی است که "سپ" در مقایسه با سال گذشته ۲۹درصد رشد داشته و در مدت ۶ماهه ابتدایی سال نیز نسبت به سال گذشته، ۴۳ درصد افزایش را ثبت کرد.
کد خبر : ۲۲۸۹۱۰

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور ماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده خود از ارائه خدمات و یا فروش را مبلغی بالغ بر ۱.۹۷۳.۸۵۵ میلیون ریال گزارش کرده است.

بیشترین میزان درآمد را بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» با ۹۳۶.۳۶۴ میلیون ریال به ثبت رسانده و این در صورتی است که "سپ" در مقایسه با سال گذشته ۲۹درصد رشد را در کارنامه خود دیده و همچنین این شرکت در مدت ۶ ماهه ابتدایی سال جاری درآمدی برابر با ۱۷.۲۶۲.۴۷۳ میلیون ریال را گزارش کرده که نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش را ثبت کرده است.

طبق این گزارش، پرداخت الکترونیک سامان در ۶ماهه ابتدایی سال جاری نیز بیشترین میزان درآمد طبق گفته فوق تحت عنوان «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» بیان شده که این ارائه خدمات به نسبت سال گذشته ۹۵ درصد افزایش را پشت سر گذاشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
علیرغم کاهش معنادار قیمت سهم این شرکت؛

احتمال تحقق سودخالص ۱۲۰۰ریالی "سپ"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

نقشه راه شاخص ۳ میلیون واحدی

ارسال نظر