بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج‌‌ونیم عصر؛

پیرمردها دَم مدرسه حقیقی‌ها

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به پیرمرد‌های امروز بازارسرمایه که به‌فکر ته‌دیگ ارث از خورشت حقیقی‌ها افتاده‌اند تا ستاره‌ای که می‌خواهند بعد از دارا‌ها به تابلو بچسبانند.
کد خبر : ۲۲۹۱۰۸

پیرمردهای دَم تابلو حقیقی

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها در خصوص نخستین درگوشی که شنیده، پیرمرد‌های بازارسرمایه تماما بدنبال آنند که با عنوان "مجمع سهامداران حقیقی" چه بره‌کشونی که نمی‌توان کرد، پازل‌هایی را مانند دومینو کنار هم کاشتند تا این نهالی که تازه چاله آن برای کاشتن، حفر شده، بذری نیز از این پیرمرد‌ها داشته باشد.

سخنگوی ما گفته، خیلی‌ها به‌دنبال آن هستند که پشت‌وانت این مجمع بنشینند و برای سایر رفقای خود می‌خواهند دست تکان دهند که دیدی، به نام دیگران و به کام ما شد.

ستاره‌ای بر دل تابلو
امروز از وسط پارک پاستور، رئیس باب‌همایون‌نشین خبری آورد که فلان‌جای ستاره‌دار می‌خواهد در تابلوی معروف سعادت‌آباد نمایان شود، رفیق‌جان هنوز اون پالایشی که دارا و ندار رو یهو آتیش زد را فراموش نکرده‌ایم؛ لطفا یکی یکی سورپرایزمان کنید.

بانک پیازی ...
سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که صورت‌های مالی اغلب بانک‌ها مثل پیاز لایه به لایه بوده و با هر لایه آن اشک آدمیزاد جوری در میاد که گویا بر عزا نشسته‌ایم، اما همین پیاز سلطان آشپزخانه‌هاست، حال این آشپزخانه برای بانک‌هاست که طعم آن بو را از هوش و سر ما می‌پراند.

برای مثال، لایه‌های پیاز یکی از بانک‌ها را باز می‌کنیم، پیاز دیگری زاییده شده و حدود ۸۰ درصد سپرده‌های بانکی در این لایه‌ها قرار دارد و هی با یکدیگر ادغام و منفک می‌شوند و آبی هم از آب تکان نمی‌خورد؛ فقط در یک فقره طی ۲ماه از سال گذشته، ۲۵شرکت با یکدیگر ادغام شدند که ماحصل آن، ۳شرکت شد.
باشد که گریه پیاز بر تن سپرده‌گذاران ننشیند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
جناب پنج ونیم نویس لطفا ساعت شش ونیم عصر هم یک شفاف سازی و رفع ابهام واسه ساعت قبلی قلمی کنید !!!