بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
افزایش ۲۲ درصدی سرمایه گذاری نسبت سال گذشته؛

«محصولات شیمیایی» پرچمدار سرمایه‌گذاری "وبانک"

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی، در بخش «پذیرفته شده در بورس» در شهریورماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد را به ثبت رسانده و بخش «خارج از بورس» نیز ۳۵ درصد افزایش را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۲۹۵۶۱

«محصولات شیمیایی» پرچمدار بخش پذیرفته شده در بورس

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی "وبانک" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور ماه سال جاری، مجموع سرمایه‌گذاری‌های خود را که متشکل از بخش‌ها «پذیرفته شده در بورس» و «خارج از بورس» بوده را به بهای تمام شده ۴۳.۱۴۹ میلیارد ریال گزارش کرده و بیشترین سهم را در این سرمایه‌گذاری بخش «پذیرفته شده در بورس» با مبلغ ۲۷.۴۶۱ میلیارد ریال به ثبت رسانده و مابقی سرمایه‌گذاری را در بخش «خارج از بورس» با مبلغی بالغ بر ۱۵.۶۸۷ میلیارد ریال مشاهده می‌کنیم.

مجموع سرمایه‌گذاری "وبانک" در شهریورماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته یک درصد افزایش را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد رشد در میزان سرمایه‌گذاری داشته است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی، در بخش «پذیرفته شده در بورس» در شهریور ماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد را به ثبت رسانده و بخش «خارج از بورس» نیز ۳۵ درصد افزایش را به خود اختصاص داده است.

«محصولات شیمیایی» پرچمدار بخش پذیرفته شده در بورس


بر اساس این گزارش، "وبانک" در بخش «پذیرفته شده در بورس» بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را در حوزه «محصولات شیمیایی» با مبلغ ۷.۲۲۹.۲۱۸ میلیون ریال داشته که نسبت به سال گذشته ۸ درصد رشد را به همراه داشته و همچنین رتبه بعدی را «محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر» با میزان سرمایه‌گذاری ۷.۰۱۳.۳۲۷ میلیون ریال به خود اختصاص داده، و در مقایسه با سال گذشته ۳۴ درصد افزایش تجربه کرده است.

نمودار روند سرمایه گذاری "وبانک" در شهریور ماه

«محصولات شیمیایی» پرچمدار بخش پذیرفته شده در بورس

طبق این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری روند مثبت و صعودی را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشته که در نمودار فوق قابل مشاهده است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی از ابتدای سال جاری تا پایان تابستان توانسته روند رو به رشد و مثبت بخش «پذیرفته شده در بورس» را به ثبت برساند و هر ماه رکورد جدیدی را در داده‌های آماری خود گزارش کند.

روند نیمه نخست سال چاری در بخش «پذیرفته شده در بورس»

«محصولات شیمیایی» پرچمدار بخش پذیرفته شده در بورس

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر