بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارتاپی» با هدف جذب سرمایه در حوزه تندمصرف با حضور ۶ استارتاپ شامل "وندینگ ماشین"، "بینج بار"، "سامت"، "سیزون‌مارکت"، "ایتحفه" و "بارخشک" برگزار شد.
کد خبر : ۲۲۹۹۰۹

به گزارش بورس نیوز، استارتاپ "وندینگ ماشین" اولین تیم متقاضی سرمایه، در رویداد "جذب سرمایه در حوزه کالای تندمصرف" بود که برای ماشین‌های سرمایشی و گرمایشی (نوشیدنی‌گرم)، محصول خود را معرفی کرد؛ سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 4 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارتاپ در حال حاضر فروش دستگاه به چندین کافی‌شاپ و تریا بستنی، تولید دستگاه وندینگ‌ماشین تمام لمسی، مشاهده لیست خرید و امکان ویرایش آن، مشاهده پیغام‌های بانک صادرکننده کارت و فروش دستگاه به چند داروخانه را در سابقه خود دارد؛ ویژگی منحصربه‌فرد این محصول شامل ارتقای سلامت کارکنان و مخاطبین، تکریم ارباب رجوع و کاهش زحمت تامین نیاز نسبت به سیستم سنتی است.

استارتاپ "بینج بار" دومین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالای تند مصرف بود که برای فروش محصولات کشاورزی و کوتاه‌کردن زنجیره تامین از مزرعه تا مشتری به خصوص برنج به صورت آنلاین، محصول خود را معرفی کرد؛ سرمایه مورد تقاضای این استارتاپ 2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارتاپ در حال حاضر به عنوان یکی از 6 استارتاپ برگزیده کشاورزی دنیا از طرف یونیدو آلمان (سازمان توسعه صنعتی ملل) به بزرگترین نمایشگاه صنایع کشاورزی دنیا (Agritechnica) در هانوفر آلمان دعوت شده است و دیگر دستاوردهای آن ایجاد پنل تخصصی برای برنج ایرانی در نمایشگاه آگری‌تکنیکا و شرکت در نمایشگاه تخصصی آگروفود تهران است؛ ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، کوتاه‌کردن زنجیره تامین از مزرعه تا خانه، آموزش آخرین تکنولوژی کشاورزی و آموزش نکات مختلف در مورد محصولات کشاورزی به مصرف‌کنندگان است.

استارتاپ "سامت" سومین تیم متقاضی سرمایه، در رویداد "جذب سرمایه در حوزه کالای تندمصرف" بود که برای سامانه ایجادکننده ارتباط متمرکز میان تامین‌کنندگان و مشتریان کالاهای تندمصرف، محصول خود را معرفی کرد؛ سرمایه مورد تقاضای این استارتاپ 2.15 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

در حال حاضر بیش از 50 شرکت پخش، به عضویت سامانه سامت درآمده‌اند و حدود 700 مورد از فروشگاه‌ها اقدام به نصب اپلیکیشن سامت کرده‌اند؛ با چند نفر از متقاضیان در استان‌های همدان، سمنان، لرستان، خراسان جنوبی و بوشهر نیز قرارداد نمایندگی امضا شده است و ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، تسهیل روند خرید مواد اولیه، صرفه‌جویی در زمان و امکان مقایسه انواع کالاها با یکدیگر است.

استارتاپ "سیزون مارکت" چهارمین تیم متقاضی سرمایه، در رویداد "جذب سرمایه در حوزه کالای تندمصرف" بود که برای سوپرمارکت آنلاین، محصول خود را معرفی کرد؛ سرمایه مورد تقاضای این استارتاپ 1 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارتاپ در حال حاضر دارای 150 سوپرمارکت فعال در مناطق مشخصی از شهر تهران است و بیش از 1700 کاربر در سایت این استارتاپ ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین این استارتاپ به عنوان استارتاپ خلاق از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی در سال 1398 معرفی شده است و ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، ارسال در کمتر از 45 دقیقه، تجربه خرید راحت برای مشتری در سایت و کاهش ارتباط بین سوپرمارکت و مشتری است.

استارتاپ "ای‌تحفه" پنجمین تیم متقاضی سرمایه، در رویداد "جذب سرمایه در حوزه کالای تند‌مصرف" بود که برای معرفی و فروش سوغاتی و صنایع دستی در قالب فروشگاه آنلاین، محصول خود را معرفی کرد؛ سرمایه مورد تقاضای این استارت‌آپ 1 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارتاپ مقام اول در مسابقات اینوتکس پیچ 2019 بندرعباس را کسب کرده و دارای حمایت و تایید پارک علم و فناوری بندرعباس از طرح ای‌تحفه است؛ این استارتاپ همچنین موفق به جذب تسهیلات به مبلغ 150 میلیون تومان از پارک علم و فناوری بندرعباس شده و هم‌اکنون 1000 کاربر دارد و بازدید ماهانه آن نیز به 6000 بازدید رسیده است؛ ویژگی منحصربه‌فرد این محصول شناسایی برندهای برتر، امکان خرید مستقیم مشتری از تولید کننده(عدم واسطه) و ایجاد یک وبسایت مرجع در زمینه سوغات و صنایع دستی با امکان خرید آنلاین است.

استارتاپ "بارخشک" ششمین تیم متقاضی سرمایه در رویداد جذب سرمایه در حوزه کالای تند مصرف بود که برای فروش حبوبات و خشکبار به صورت آنلاین، محصول خود را معرفی کرد؛ سرمایه مورد تقاضای این استارتاپ 3.2 میلیارد تومان برای توسعه محصول، بازاریابی و نیروی انسانی است.

این استارتاپ در حال حاضر بیش از 10 سال سابقه در زمینه حبوبات و شناخت کشاورزان نمونه کشور و تشخیص محصولات درجه یک دارد؛ استارت‌آپ بارخشک هم‌اکنون 2 میلیون فروش در مدت 2 ماه از طریق سایت و بیش از 500 بازدیدکننده از سایت دارد؛ ویژگی منحصربه‌فرد این محصول، شناسایی محصولات درجه یک با قیمت کمتر و بسته‌بندی بهتر است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر