بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
فروش چشمگیر ۱۳.۳۰۲ تنی روغن نباتی در حالی در اسفندماه به ثبت رسیده که مجموع فروش ۳ماهه گذشته این شرکت در حدود ۳۱.۰۳۴ تن بوده است.
کد خبر : ۲۳۸۳۲۶

خواندن ۳دقیقه

شرکت مارگارین+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که بیش از یک ماه از صف فروش در نماد "غمارگ" می‌گذرد و ظاهرا قرار نیست این صف در روز‌های آتی نیز برچیده شود، گزارش عملکرد ماهانه این شرکت در اسفندماه حاکی از ثبت فروشی مطلوب در مقایسه با ماه‌های پیش است.

شاید اعلام سود خالص تنها ۳۵۲ریالی به ازای هر سهم در سال مالی ۱۳۹۹ و قیمت‌های بیش از ۳۰.۰۰۰ ریالی سهام این شرکت از اصلی‌ترین دلایل تشکیل صف فروش سنگین در نماد "غمارگ" باشد با این حال ادامه رشد فروش این شرکت ممکن است به افزایش سودآوری در سال مالی جاری منجر شود.

نرخ فروش روغن‌های نباتی +بورس نیوز

همانگونه که در جدول نیز ملاحظه می‌شود فروش چشمگیر ۱۳.۳۰۲ تنی روغن نباتی در حالی در اسفندماه به ثبت رسیده که مجموع فروش ۳ماهه گذشته این شرکت در حدود ۳۱.۰۳۴ تن بوده و این نشان از عملکرد مطلوب این شرکت در ماه گذشته دارد.

در مجموع این شرکت در پایان ۳ ماهه سال مالی ۱۴۰۰، بیش از ۳.۳۷۸ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش را ثبت کرده که در مقایسه با برخی ماه‌های سال گذشته عملکردی مناسب ارزیابی می‌شود.

اعلام فروش ۱.۴۹۹ میلیارد ریالی در اسفندماه در مقایسه با فروش ۱.۰۷۰ میلیارد ریالی این شرکت در بهمن ماه و افزایش نرخ‌های ۵.۵ درصدی از اصلی‌ترین آیتم‌های گزارش منتشر شده است.


  • بیشتر بخوانید:

مواداولیه، چالش تولیدکنندگان روغن خوراکی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دبیر‌انجمن تولیدکنندگان روغن‌نباتی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

مواداولیه، چالش تولیدکنندگان روغن خوراکی

ازمحل تجدید ارزیابی صورت می گیرد؛

افزایش سرمایه "غمارگ" در انتظار تایید

اعتراض این روغن‌فروش به سازمان مالیاتی جواب داد؛

استرداد ۶۱.۳ میلیاردتومانی ارزش افزوده "غمارگ"

ارسال نظر