بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
جذب ۶۳ درصدی سرمایه‌های رویداد دوشنبه‎‌های استارت‌آپی در حوزه سلامت
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر اینکه بیش از ۶۳ درصد از سرمایه‌های جذب شده در رویداد‌های دوشنبه‌های استارت‌آپی در حوزه سلامت بوده، گفت: این امر نشان دهنده جذابیت اقتصادی این حوزه است.
کد خبر : ۲۴۰۰۴۴

خواندن ۲ دقیقه

دوشنبه های استارت آپی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مصطفی بغدادی،مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی امروز در رویداد جذب سرمایه فراورده‌های دارویی ۲ که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: تاکنون ۲۲ رویداد در قالب «دوشنبه‌های استارت‌آپی» با حضور سرمایه‌گذاران برگزار شده است.

به گفته وی، در این ۲۲ رویداد استارت‌آپی ۱۴۷ استارت‌آپ حضور داشتند که این تعداد بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان تقاضای جذب سرمایه داشته است.

بغدادی تاکید کرد: تاکنون نزدیک به ۳۶ میلیارد تومان برای استارت‌آپ‌های رویداد‌های جذب سرمایه توسط سرمایه‌گذاران تأمین شده و بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال مذاکره است.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: این رویداد دومین رویداد فرآورده‌های دارویی است که تاکنون ۱۰ رویداد به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم به استارت‌آپ‌های حوزه سلامت اختصاص داشته است. در حوزه سلامت تاکنون ۶ رویداد مستقیم برگزار شده و استارت‌آپ‌های حوزه سلامت در ۴ رویداد دیگر نیز حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۶۳ درصد از سرمایه‌های جذب شده از طریق این رویداد در حوزه سلامت بوده و نشان دهنده علاقمندی سرمایه‌گذاران به این حوزه و جذابیت اقتصادی این حوزه است.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر