بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سیستان و بلوچستان:

استارت آپ‌ها پلی برای گذر از محرومیت‌های استان

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: می‌توانیم با کمک استارتاپ‌ها نقش بسزایی در راستای رفع محرومیت‌ها در سطح استان ایفا کنیم.
کد خبر : ۲۴۱۲۶۶

خواندن ۲ دقیقه

استارت آپ‌ها پلی برای گذر از محرومیت‌های استان


به گزارش بورس نیوز، علیرضا راشکی، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در اختتامیه رویداد ۱۰۰ استارت آپ سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آنچه که امروز در استان سیستان و بلوچستان اتفاق می‌افتد، محرومیت نیست بلکه محدودیت‌هایی است که خودمان قائل شده‌ایم و متاسفانه شرایط دست به دست هم داده تا امروز که می‌توانیم در آستانه یک توسعه پایدار خوب باشیم، احساس کمبود کنیم.

وی ادامه داد: آنچه که واضح است تکیه بر جوانان، استعداد‌های استان، شرکت‌های دانش‌بنیان استارتاپ‌ها می‌باشد که ضرورت دنیای امروز هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: برای تحقق شعار سال که از سوی رهبر انقلاب به سال تولید پشتیبانی و مانع زدایی نامگذاری شده، با کمک این استارتاپ‌ها نقش بسزایی در راستای رفع محرومیت‌ها ایفا کنیم.

راشکی با بیان این مطلب که وظیفه همه ما این است که شرایط را برای حضور جوانان فراهم کنیم، خاطر نشان کرد: محرومیت‌های سیستان و بلوچستان ریشه و عقب ماندگی تاریخی دارد، ولی با تکیه بر جوانان می‌شود این آن را رفع کرد.

وی تاکید کرد: سیستان و بلوچستان به این نوع رویداد‌ها به میزان زیادی نیاز دارد، مشکل ما اکنون سرمایه گذاری بر روی طرح‌ها نیست، آنچه مشخص است این است که مسیر حرکت باید هموار شود.

وی خطاب به مسئولان و حاضران در سالن گفت: آنچه که امروز در سیستان و بلوچستان شاهد هستید در واقع یک همبستگی و وحدت و تلاش برای جبران محرومیت‌ها و محدودیت‌ها و محدودیت‌هایی که خودمان آن‌ها را قائل شده ایم است و امیدوارم با یاری خداوند متعال و با کمک همه بتوانیم راه را برای حضور جوانان فراهم کنیم.

این مسئول اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل (ره) با توجه به رسالتی که احساس می‌کند در سطح استان در حوزه اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها سعی کرده به اندازه خود در کنار سایر دستگاه‌های متولی به این فرآیند کمک کند و در این خصوص سال گذشته با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، کمک بلا عوض و ایفای نقش تا سال ۱۴۰۱ توسط این ستاد در استان بود که انجام آن نیازمند کمک تمامی دستگاه‌ها است.


  • بیشتر بخوانید:

توسعه سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها با طرح جهش تجارت فناوری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اخذ مجوز تامین مالی مبتنی بر مشارکت
کارن کراد؛ بزرگترین پلتفرم تامین مالی و سرمایه گذاری استارتاپ‌ها در کشور

اخذ مجوز تامین مالی مبتنی بر مشارکت "کارن" از فرابورس

ارسال نظر