بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
نگاهی به جوابیه "خودکفا" به گزارش بورس نیوز؛

بهتر بخوانید تا برنده باشید

بهتر بخوانید تا برنده باشید
کد خبر : ۲۴۱۳۰۷

خودکفا

به گزارش بورس‌نیوز، روز ۲۸ اردیبهشت ماه، گزارشی تحت عنوان انتقاد آزادگان بر عدم حمایت "خودکفا" از زیرمجموعه‌ها روی سایت بورس نیوز منتشر شد که انتقادات برخی سهامداران به عملکرد هلدینگ شرکت خودکفایی و اقتصادی آزادگان را مطرح می کرد. 

 شرکت خودکفایی و اقتصادی آزادگان بعد از انتشار این گزارش، جوابیه ای روی سایت متعلق به شرکت خودکفایی و اقتصادی آزادگان منتشر کرده است.

جوابیه شرکت خودکفایی و اقتصادی آزادگان به گزارش بورس نیوز 

 

خودکفا

خودکفا

 

 

خودکفا

مجموعه رسانه‌های بورس‌نیوز لازم به ذکر می‌داند که در ابتدا یادآور شود که ظن دوستان روابط عمومی این مجموعه بر گزارشی بودن مطلب منتشر شده بوده اما؛ گزارش این رسانه حاوی محتوای تحلیلی نبوده و در پی تماس‌های مکرر و متعدد سهامداران زیرمجموعه‌های "خودکفا" فقط انتقادات برخی سهامداران را منعکس کرده است.

به نمونه‌ای از این تماس‌ها گوش می‌دهیم

 

این در حالی است که قبل از انتشار این گزارش، خبرنگار بورس نیوز تماس‌هایی با برخی مدیران این مجموعه از جمله علیرضا عباسیان فر مدیرعامل "خودکفا"، و اعضای هیات مدیریه "خودکفا" مانند حمید رضایی و فرج اله فصیحی رامندی  داشت که متأسفانه هیچ‌یک حاضر به پاسخگویی نشدند و با انواع روش‌های پاسکاری، از پاسخ اجتناب کردند؛ حال عدم پاسخگویی را باور کنیم یا این خطابه را به‌عنوان جوابیه!!!

 
 

از سوی دیگر، بر خلاف رویه مرسوم، جوابیه این شرکت روی سایت شرکت خودکفایی و اقتصادی آزادگان منتشر شده و برای انتشار در سایت بورس نیوز ارسال نشده بود! که خوش‌بختانه باردیگر اعتماد سهامداران در  بخش صدای سهامدار بورس نیوز باعث شد تا از این جوابیه آگاه شویم و خودمان درخواست آن را ارائه دهیم.

از سوی دیگر، آمارهایی که شرکت خودکفا ارائه کرده کاملا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و طی روزهای آینده سعی می‌شود باردیگر با مدیران این شرکت تماس برقرار شود.

به هر تقدیر، بورس نیوز آماده درج نظرات مدیران و سهامداران این مجموعه خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نابود باد ..
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲