بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۳۴۲

مانیتور هواوی MateView GT؛ برای گیمرها و کاربران سخت‌پسند

 طراحی مانیتور HUAWEI MateView GT از برند موفق Mate الهام گرفته شده است. این مانیتور بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار، از یک زبان طراحی ساده، اما شیک بهره می‌برد که به خوبی نمایانگر قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن است.

نسخه جدید دستیار هوشمند HUAWEI Assistant با امکانات و ظاهر جدید

در صورتی که با Huawei Assistant آشنایی ندارید، باید گفت این برنامه یک دستیار منحصربه‌فرد در گوشی‌ها و تبلت‌های هواوی است که امکان دسترسی سریع به سرویس‌های مختلف را بدون نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند.

دو دیپلمات سابق چاد متهم به پذیرش رشوه دومیلیون دلاری از یک شرکت استارت آپ

وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک کیفرخواست بازگردانده شده توسط هیات منصفه بزرگ فدرال در واشنگتن دی. سی در ۲۰ مه ۲۰۲۱ از حالت مهر و موم خارج شده و در آن سفیر سابق جمهوری چاد در آمریکا و کانادا و همچنین معاون رئیس سابق هیات دیپلماتیک چاد در آمریکا و کانادا از بابت جلب و پذیرش یک رشوه دو میلیون دلاری از سوی یک شرکت استارت-آپ انرژی کانادایی و دسیسه چینی برای پولشویی در قبال این رشوه پرداختی با هدف پنهان ساختن ماهیت واقعی آن متهم شناخته شدن

ارائه مدل کسب و کار ۷ استارت آپ در دوشنبه‌های استارت‌آپی

در رویداد آنلاین «دوشنبه‌های استارت‌آپی» که با هدف جذب سرمایه در حوزه فین‌تک با حضور هفت استارت‌آپ برگزار شد، این استارت‌آپ‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به سرمایه‌گذاران حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

۴۶ میلیارد تومان سرمایه در دوشنبه‌های استارت‌آپی جذب شد

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی از جذب ۴۶ میلیارد تومانی سرمایه در رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی صندوق از طریق هم‌سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری مستقیم از صندوق‌های پژوهش و فناوری و سرمایه‌گذاران حقیقی برای استارت‌آپ‌ها خبر داد.

یک پردازنده هلندی برای پیشرفت در فناوری کوانتوم در فرانسه

اخیراً مکرون رئیس جمهور فرانسه برنامه ملی فناوری کوانتوم فرانسه را ارائه داد که نشان می‌دهد این کشور کاملاً به فوتونیک متعهد است.

شرکت کوئیکس (Quix) هلند در حال تولید پردازنده‌ای است که فرانسه قصد دارد از آن برای ارتقا فناوری کوانتوم خود استفاده کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر