بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
حمایت‌های فولاد هرمزگان از ورزش استان ستودنی است
مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال فولاد هرمزگان به مناسبت صعود به لیگ دسته یک کشور با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیران این شرکت و رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر : ۲۴۱۴۵۰

خواندن ۲ دقیقه

فوتبال هرمزگان+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، عطاء معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان در این مراسم گفت: ورزش از اولویت‌های کاری ما است و سعی خواهیم کرد تا جایی که بتوانیم از ورزش استان حمایت کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی در فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان همواره به امر ورزش کارکنان و خانواده‌های آن‌ها توجه ویژه‌ای دارد و در حال حاضر ۱۵ تیم ورزشی کارکنان فولاد هرمزگان در عرصه‌های استان، کشور و‌ بین المللی در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک مردم استان نیز از فعالیت‌های ورزشی فولاد هرمزگان نفع خواهند برد و تلاش میکنیم در حوزه ورزش استان نیز در چهارجوب قوانین و مقررات اقدامات مناسبی را انجام‌دهیم.

‎در این مراسم قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: حمایت فولاد هرمزگان از ورزش بسیار خوب بوده است و امیدوارم این حمایت‌ها بیشتر شود. رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان کرد: مجموعه هیات فوتبال در کنار تیم‌های فوتبال فولاد هرمزگان بوده است و این همراهی همچنان ادامه خواهد داشت.

‎محمد کارگران، مدیر امور ورزش فولاد هرمزگان نیز گفت: تیم فوتبال امید فولاد هرمزگان از آذرماه سال گذشته فعالیت خود را شروع کرد و پس از قهرمانی در لیگ امید‌های استان به مسابقات امید‌های کشور راه یافتند و با درایت کادر فنی، سرپرست و بازیکنان تیم به لیگ یک امید‌های کشور راه یافتند و از مهرماه مسابقات آن‌ها شروع خواهد شد.

وی ضمن تشکر از مجموعه فولادهرمزگان گفت: مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان حمایت خود را از ورزش مجموعه فولاد اعلام کرده اند و انشاا... با این حمایت آن‌ها شاهد پیشرفت ورزش این مجموعه در کشور خواهیم بود.


‎تیم امید‌های فولاد هرمزگان چندی پیش موفق شد به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کند.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر