بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
واچ ۳، نخستین ساعت هوشمند هوآوی با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS
تجهیزات پوشیدنی هواوی از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردار هستند و این کمپانی محصولات پرفروشی نظیر دستبند و ساعت‌های هوشمند Watch Fit و Watch GT۲ را در کارنامه خود دارد. اخیراً هواوی تأیید کرده است که در رویداد آتی خود، از ساعت هوشمند HUAWEI Watch ۳ با سیستم عامل اختصاصی هارمونی رونمایی می‌کند.
کد خبر : ۲۴۱۶۵۸

خواندن ۲ دقیقه

واچ 3 هوآوی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، هوآوی با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به طور رسمی اعلام کرده که در رویداد دوم ژوئن (۱۲ خرداد) از ساعت هوشمند Watch ۳ مجهز به سیستم عامل HarmonyOS رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید هواوی نسبت به مدل Watch GT۲ Pro با ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل توجهی همراه باشد.

واچ ۳ اولین ساعت هوشمند هوآوی با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS خواهد بود؛ این سیستم عامل جدید با یک رابط کاربری بهبودیافته همراه است که تعامل کاربر با ساعت‌های هوشمند را آسان‌تر می‌کند. مزیت دیگر سیستم عامل هارمونی، افزایش تعداد اپلیکیشن‌های ثالث قابل نصب روی ساعت‌های هوشمند هواوی است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ساعت‌های جدید سری Watch ۳ در دو نسخه استاندارد و Pro عرضه می‌شود که احتمالاً از نظر اندازه و برخی قابلیت‌های فنی متفاوت خواهند بود. گفته می‌شود هوآوی واچ ۳ از eSIM (سیم‌کارت مجتمع الکترونیکی) نیز پشتیبانی می‌کند و در نتیجه، امکان برقراری تماس تلفنی بدون نیاز به گوشی هوشمند وجود خواهد داشت.

همچنین شایعات نشان می‌دهند هواوی واچ ۳ از امکاناتی نظیر سنجش دمای بدن در طول شبانه‌روز، تشخیص تعداد و ریتم تنفس و پایش بهتر سلامتی بر پایه هوش مصنوعی بهره‌مند است.

انتظار می‌رود ساعت هوشمند Watch ۳ نیز همانند محصولات کنونی هواوی، دوام باتری بالایی داشته باشد. گفته می‌شود هواوی از حالت مدیریت هوشمند مصرف باتری برای شارژدهی با دوام در حضور پشتیبانی از eSIM استفاده خواهد کرد.

با در نظر گرفتن مجموعه قابلیت‌های یاد شده، به نظر می‌رسد هواوی واچ ۳ محصولی کارآمد با قابلیت‌های بروز است. برای رونمایی رسمی و آشنایی بیشتر با این ساعت هوشمند باید منتظر رویداد بزرگ هواوی در روز ۱۲ خردادماه باشیم.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر