بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۵
کارآفرینی در امارات
یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های ورود به خاک کشور امارات، کارآفرینی در امارات و روش‌های سرمایه گذاری است.
کد خبر : ۲۴۱۶۶۴

خواندن ۲ دقیقه

کارآفرینی در امارات+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های ورود به خاک کشور امارات، کارآفرینی در امارات و روش‌های سرمایه گذاری می‌باشد. هر ساله متقاضیان و کارآفرینان زیادی از این طریق به امارات متحده عربی مهاجرت می‌کنند. اما لازم به ذکر است که قبل از مهاجرت و انجام امور مربوطه، متقاضیان باید درباره تمامی شرایط کارآفرینی در امارات و مهاجرت به این کشور آگاه باشند. هموطنان عزیز و گرامی در صورتی تمایل می‌توانید جهت شروع پروسه کارآفرینی در امارات و مهاجرت به این کشور عربی با هماهنگی‌های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

متقاضیان خارجی می‌توانند برای مهاجرت به امارات متحده عربی یکی از راه‌های زیر را انتخاب کنند:

مهاجرت به امارات برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار
مهاجرت به امارات با کسب روادید کاری
مهاجرت به امارات برای ادامه‌ی تحصیل
مهاجرت به امارات جهت ازدواج
شرایط کارآفرینی در کشور امارات
دولت امارات متحده عربی به دنبال توسعه اقتصاد خود و همچنین اقتصاد وابسته به نفت خود می‌باشد. در سال‌های اخیر اقدام‌های مختلفی برای انجام این کار انجام داده است. لازم به ذکر است که کشور امارات در زمینه‌های زیر پیشرفت چشمگیری داشته است:

بهداشت و درمان
آموزش و پرورش
خوراک و مواد غذایی و نوشیدنی
تدارکات صنعتی
کشور امارات از جمله کشور‌هایی می‌باشد که مایل به جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی می‌باشد. متقاضیانی که شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند اقدام به کارآفرینی در امارات و یا سرمایه گذاری در این کشور عربی کنند. دولت امارات برای توسعه‌ی اقتصاد این کشور، اقدام به سرمایه گذاری در دبی و ایجاد نمایشگاه کرده است. این امر باعث به وجود آمدن بیش از ۲۷۰۰۰۰ شغل، همچنین افزایش ۲۴% فعالیت‌های تجاری و اقتصادی خواهد شد.

شهر دبی از قطب‌های تجاری آسیا محسوب می‌شود. هر ساله تاجران و کارآفرینان بین المللی بی شماری برای انجام امور و فعالیت‌های تجاری وارد این شهر می‌شوند. به دلیل مهاجرت سرمایه گذاران خارجی به دبی، بازار‌های مختلفی در این شهر به وجود آمده است. لازم به ذکر است که دولت کشور امارات از طریق نهاد محمد بن راشد، با ارائه جوایز و پشتیبانی‌های مختلف، از سرمایه گذاران و کارآفرینان حمایت می‌کند.

کارآفرینی زنان در امارات

درسال‌های اخیر، زنان در امارات متحده عربی با انجام تولیدات صنعتی، صنایع دستی و موارد مشابه که در خانه انجام می‌شوند. از این رو باعث توسعه اقتصاد دبی و همچنین امارات شده اند. با انجام این امور در فعالیت‌های تجاری شرکت کرده اند. دولت کشور امارات از کارآفرینان تحصیل کرده است. جوان زن در که آماده شرکت در فعالیت‌های تجاری و اقصادی می‌باشند. به صورت جدی حمایت کرده است. لازم به ذکر است که زنان تحصیل کرده با استفاده از روش‌های ارتباطی و اطلاعاتی می‌توانند در زمینه‌های مختلف تجاری فعالیت داشته باشند.

در شهر دبی واقع در امارات متحده عربی، شورای کسب و کار زنان تاسیس شد. این شورا نمانده و حامی اصلی زنانی می‌باشد و زنان کارآفرین برای عضویت در این سازمان باید ۵۰۰AED درهم) در سال پرداخت کنند). اکثر اعضاء این سازمان از کارفرما‌های زن، مدیران زن در قسمت‌های مختلف ارگان‌های دولتی، مدیران بخش‌های خصوصی، کارآفرینانی که دوره‌های تحصیلی خود را در دانشگاه‌های امارات تمام کرده اند و زنانی که صاحب کمپانی می‌باشند تشکیل شده است.

این سازمان که ۲ شعبه در دبی و ابوظبی دارد، آماده حمایت و پشتیبانی تمامی زنانی می‌باشد. قصد کارآفرینی در امارات و ایجاد کسب و کار در این کشور را دارند می‌باشد. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در امارات را بررسی بفرمائید.

شرایط کارآفرینی زنان در امارات

زنانی که قصد کارآفرینی در امارات را دارند، باید بیش از ۲۱ سال سن داشته باشند. به عنوان مدیر در یک کمپانی شناخته شوند. یکی دیگر از موسسه‌هایی که از زنان در زمینه‌های تجاری، کارآفرینی حمایت و پشتیبانی می‌کند. موسسه هیلز و دیلز می‌باشد. براساس مطلع شدن از شرایط کسب اقامت امارات می‌توانید با هماهنگی‌های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید. اطلاعات لازم درباره مقیم شدن در این کشور را بدست بیاورید.

قدردانی از کارآفرینان در امارات

دولت امارات متحده عربی برای قدردانی کارآفرینانی که در این کشور فعالیت تجاری دارند. موجب توسعه اقتصاد این کشور می‌شوند، جوایز مختلفی اهدا می‌کند. در دهه اخیر، در امارات متحده عریب موسسه‌های مختلفی برای رفع مشکلات تجاری، سرمایه گذاری و کارآفرینی به وجود آمده اند. هدف اصلی آن‌ها کاهش موانع در زمینه سرمایه گذاری و کارآفرینی می‌باشد. شما عزیزان اگر قصد مهاجرت به کشور‌های خارجی برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری در امارات و یا سایر موارد را دارید.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر