بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
برگزاری رویدادی برای شبکه‌سازی و تعامل
فعالان حوزه تأمین سرمایه، استارت‌آپ‌ها و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار، در ایدونوفاند دور هم جمع خواهند شد تا تجربیات خود از مسیر و فرآیند جذب سرمایه را بیان کنند.
کد خبر : ۲۴۱۶۶۶

خواندن ۲ دقیقه

رویداد ایدونوفاند+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز،  فعالان حوزه تأمین سرمایه، استارت‌آپ‌ها و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار، در ایدونوفاند دور هم جمع خواهند شد تا تجربیات خود از مسیر و فرآیند جذب سرمایه را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فعالان حوزه تأمین سرمایه، استارت‌آپ‌ها و علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار، بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۰ خردادماه در ایدونوفاند دور هم جمع خواهند شد تا از مسیر و فرآیند جذب سرمایه را بررسی کرده و تجربیات مثبت و منفی این راه را بیان کنند.

این رویداد دو ارائه و یک نشست تخصصی خواهد داشت: ارائه اول به بررسی عوامل شکست استارت‌آپ‌ها می‌پردازد و مراحل عمر یک سرمایه‌گذاری مرور می‌شود. در بخش دوم، امیرحسین شبیری مدیرعامل پرشیافاند، از نقاط قوت و ضعف استارت‌آپ‌ها در مواجهه با سرمایه‌گذاران می‌گوید. در بخش پایانی این رویداد هم، نشست و گفت‌وگویی جذاب برای انتقال تجربه‌های متنوع در حوزه جذب سرمایه، با حضور مهمانانی با رویکرد‌های مختلف برگزار می‌شود.

سید امیرحسین شبیری (مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پرشیا (پرشیافاند))، سید رضا کاظمی (مدیرعامل مرکز نوآوری فرهنگی امید)، سید رضا کاظمی، (مدیرعامل مرکز نوآوری فرهنگی امید)، نیما الفت (مدیر کانون تبلیغاتی رسا)، امیرحسین فقیهی (مدیرعامل لحظه نگار) و احمد فراهانی (مدیر سرمایه‌گذاری اسمارتاپ) سخنرانان و میهمانان این رویداد هستند.

رویداد ایدونوفاند روز دوشنبه دهم خرداد ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به صورت رایگان و آنلاین برگزار می‌شود.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر