بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
کد خبر : ۲۴۱۷۳۷

استارت آپ استرالیا

با توجه به موقعیت جغرافیایی استرالیا و همچنین بازار کار مطلوب، افراد زیادی جهت راه اندازی استارت آپ استرالیا به این کشور مهاجرت می‌کنند. همچنین باید خاطرنشان کرد که این سرزمین به دلیل انگلیسی زبان بودن مردم و کیفیت بسیار بالای آموزش همواره به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرت شناخته شده است. استرالیا که مانند جزیره‌ای بزرگ در اقیانوس آرام قرار گرفته است، از نظر زمین شناسی جزء کهن‌ترین خشکی‌های جهان به شمار می‌آید.

قدرت پردازشی بالا با حافظه پرسرعت

 

برنامه‌های توسعه و طراحی وب معمولاً سنگین هستند و به سخت‌افزار‌های پرقدرت نیاز دارند. لپ تاپ HUAWEI MateBook D۱۴، ۲۰۲۰ از پردازنده نسل دهمی اینتل Core i۷-۱۰۵۱۰U با ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR۴ و حافظه ذخیره‌سازی پرسرعت PCIe SSD و البته پردازنده گرافیکی مجزا GeForce MX۲۵۰ انویدیا بهره می‌برد که به خوبی از عهده اجرای برنامه‌های سنگین و حتی بازی‌های ویدئویی بر‌می‌آید.

هواوی دومین برند پر‌فروش ساعت‌های هوشمند در دنیا

ساعت‌های هوشمند، دیگر مانند سال‌های ابتدایی عرضه به بازار، جزء کالا‌های لوکس محسوب نمی‌شوند. امروزه این محصولات به یک مربی ورزشی و دستیاری قدرتمند برای اندازه‌گیری پارامتر‌های سلامتی تبدیل شده‌اند. همچنین با توجه به افزایش طول عمر باتری این ساعت‌ها، حالا می‌توان به صورت کاربردی‌تری از آن‌ها استفاده کرد.

فعالیت چهار استارت آپ در حوزه صنایع دستی در خانه استاد حسین بهزاد

 توسعه نوآوری در شرایط فعلی با پول بخش خصوصی اتفاق می‌افتد نه دولت. دولت می‌تواند در زیرساخت‌ها کمک کند، مانند همین ساختمان خانه استاد بهزاد. ما باید هزینه‌های بخش خصوصی را کم کرده و ریسک‌های آن را پایین بیاوریم. در معاونت علمی کاملا در خدمت هستیم تا خانه‌های خلاقی که طی یکی دو سال شروع شده، فعالیتشان را ادامه دهند. 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر